ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه تحت وب ویندوز استور با طراحی جدید بروزرسانی شد

مایکروسافت به تازگی در رابط کاربری نسخه تحت وب ویندوز استور تغییراتی به وجود آورده تا تجربه کاربری در آن را ارتقا ببخشد. مهم ترین تغییرات آخرین بروزرسانی ویندوز استور را در دسته بندی اپلیکیشن ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

مایکروسافت به تازگی در رابط کاربری نسخه تحت وب ویندوز استور تغییراتی به وجود آورده تا تجربه کاربری در آن را ارتقا ببخشد. مهم ترین تغییرات آخرین بروزرسانی ویندوز استور را در دسته بندی اپلیکیشن ها شاهد هستیم.

حالا نسخه تحت وب این فروشگاه از نظر ظاهری، به میزان زیادی به اپلیکیشن ویندوز استور شباهت پیدا کرده. درست مثل اپلیکیشن ویندوز استور در دستگاه های مبتنی بر ویندوز 10، رابط کاربری ویندوز استور تحت وب هم رابط کاربری زمختی بوده که البته موضوع چندان غافلگیر کننده ای نیست.

با این وجود اما ظاهر جدید به مراتب بهتر از ویندوز استور تحت وب قبلی به نظر می رسد. بخش فهرست اپلیکیشن ها که از نو طراحی شده، حالا بهتر از گذشته امتیازات اپلیکیشن ها، فهرست تغییرات و قابلیت ها و نیازهای سخت افزاری را به نمایش می گذارد. به غیر از این به نظر می رسد مایکروسافت تغییرات کوچکی را نیز در رابط کاربری بخش جستجو اعمال کرده است.

احتمال دارد که این بروزرسانی هنوز در دسترس شما قرار نگرفته باشد، در این صورت باید اندکی بابت ارائه آن منتظر بمانید. در ادامه می توانید چند اسکرین شات از این رابط کاربری جدید را مشاهده کنید:

2016-08-08_22-21-51

2016-08-08_22-21-30

2016-08-08_22-21-36

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محسن
    محسن | ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

    امکان دانلود اضافه نشد؟؟ همون ک فایل میگرفیتم از سایت بعد بصورت افلاین نصب میکردیم؟

مطالب پیشنهادی