ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابداع نوشیدنی جدیدی که شما را از صرف صبحانه و قهوه بی نیاز می کند

کمپانی Soylent یکی از فعالان حوزه مواد غذایی است که با ایده قرار دادن مواد لازم برای وعده غذایی سالمی در یک نوشیدنی، طرفداران زیادی یافت و تا به امروز نوشیدنی های متنوعی با ارزش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

کمپانی Soylent یکی از فعالان حوزه مواد غذایی است که با ایده قرار دادن مواد لازم برای وعده غذایی سالمی در یک نوشیدنی، طرفداران زیادی یافت و تا به امروز نوشیدنی های متنوعی با ارزش های غذایی مختلف به بازار عرضه کرده است. در ادامه همین امر، محصولات کمپانی مورد اشاره روز به روز بیشتر می شوند و Soylent اخیراً از نوشیدنی جدیدی به نام Coffiest رونمایی کرده که شاید جالب ترین محصول آنها تا به امروز باشد.

Coffiest شامل 150 میلی گرم کافئین می شود و جدا از طعم قهوه افزوده شده به آن، مواد غذایی اش تفاوت خاصی با نوشیدنی Soylent 2.0 ندارند. در واقع نوشیدنی Coffiest نه تنها لزوم به صرف صبحانه را از بین می برد، بلکه دیگر نیازی به نوشیدن یک فنجان قهوه نیز نیست.

coffiest_gallery1.bb02355898bd

Coffiest، همچون نوشیدنی Soylent، برای افرادی ساخته شده که به هر دلیلی، قادر نیستند وقت خود را به صرف صبحانه یا سایر وعده های غذایی اختصاص دهند. در Coffiest مواد غذایی مختلفی قرار گرفته که از جمله آنها می توان به روغن جلبک دریایی (به دلیل ارزش غذایی بالای آن)، پروتثین سویا و تیانین (برای کاهش استرس و اضطراب) اشاره نمود.

در نهایت باید افزود که به گفته کمپانی مورد اشاره، Coffiest کافئینی معادل دو لیوان 226 گرمی قهوه دارد و Soylent امیدوار است با نوشیدنی جدید خود، افراد بیشتری را ترغیب به مصرف فرمول خود کند. ناگفته نماند هر بسته 6 عددی از Coffiest با قیمت 37.05 دلار به مشترکین فروخته می شود و این قیمت برای سایر مصرف کنندگان عادی تا 39 دلار افزایش می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی