ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام مشغول تست قابلیتی برای ذخیره پیش نویس ها است

اینستاگرام این روزها مشغول تست قابلیتی تحت عنوان Save Draft است که به شما اجازه می دهد تا پستی را برای انتشار در زمانی دیگر، در حافظه اپلیکیشن ذخیره کنید. این قابلیتی است که بسیاری از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

اینستاگرام این روزها مشغول تست قابلیتی تحت عنوان Save Draft است که به شما اجازه می دهد تا پستی را برای انتشار در زمانی دیگر، در حافظه اپلیکیشن ذخیره کنید. این قابلیتی است که بسیاری از کاربران مدت ها منتظرش بودند.

در نسخه فعلی اینستاگرام، اگر از صفحه انتشار پست خارج شوید شاهد پاک شدن آن از محیط اپلیکیشن خواهید بود. اما با اضافه شدن قابلیت Save Draft، می توانید پست ها را آماده سازی کرده، از صفحه انتشار پست خارج شده و هر زمان که بخواهید آن را در فید حساب کاربری تان به اشتراک بگذارید.

همچنین با این قابلیت می توان پست ها را پیش از انتشار هم پاک کرد. این خصوصیت می تواند در مواقعی کاربرد داشته باشد که قصد انتشار پست خاصی را در اینستاگرام داشته اما در لحظه آخر از بارگذاری آن منصرف می شوید.

IMG_6499-w600

گفتنی است که هنوز همه کاربران چنین قابلیتی را در اینستاگرام مشاهده نکرده اند. اما در صورتی که این بروزرسانی برای شما ارائه شده باشد، می توانید با مراجعه به بخش All Photos در پنجره آماده سازی پست گزینه مربوط به آن را ببینید:

FullSizeRender-w600

 

قابلیت ذخیره پیش نویس ها در اینستاگرام فوق العاده است، اما هنوز مشخص نشده که چه زمان کلیه کاربران این شبکه اجتماعی می توانند به آن دسترسی داشته باشند. توسعه دهندگان اپلیکیشن در مصاحبه با وبسایت تک کرانچ اظهار داشته اند که فقط مشغول تست این قابلیت در اینستاگرام بوده اند، و برخی کاربران گفته اند که اندکی پس از مشاهده آن در اپلیکیشن دیگر اثری از آن را در محیط اپلیکیشن ندیده اند.

اما با توجه به بازخوردهای دریافت شده، به نظر می رسد اینستاگرام قصد دارد تا این خصوصیت را به قابلیتی استاندارد در نسخه پایدار اپلیکیشن خود تبدیل نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی