ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اطلاعات جدید از نکسوس Sailfish
تکنولوژی

نکسوس HTC با اسنپدراگون ۸۲۰ در پایگاه داده آنتوتو رویت شد

در حالی که طی چند وقت اخیر، شایعاتی درباره ساخت دو موبایل نکسوس جدید به نام های Marlin و Sailfish از سوی کمپانی HTC به گوش رسیده، اسمارت فون نکسوس Sailfish، که در نقش مدل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

در حالی که طی چند وقت اخیر، شایعاتی درباره ساخت دو موبایل نکسوس جدید به نام های Marlin و Sailfish از سوی کمپانی HTC به گوش رسیده، اسمارت فون نکسوس Sailfish، که در نقش مدل ارزان قیمت نکسوس Marlin ظاهر می گردد، به تازگی در پایگاه داده AnTuTu رویت شده که به سبب آن، مشخصات سخت افزاری اش هم معین گشته است.

بنابر تست بنچمارک آنتوتو، نکسوس Sailfish به به نمایشگری Full HD (با رزولوشن 1920x1080) مجهز شده که گرچه اندازه پنل آن مشخص نیست اما با توجه به بنچمارک GFXBench که پیشتر انتشار یافته بود، انتظار می رود شاهد نمایشگری 5 اینچی باشیم. از دیگر مشخصات سخت افزاری دستگاه می توان به چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 820، متشکل از پردازنده چهارهسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 اشاره کرد.

Nexus-Sailfish-AnTuTu_1

دیوایس مورد اشاره همچنین قرار است با 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به دست مخاطبان برسد. در حالی که انتظار می رود نکسوس جدید اهالی مانتین ویو از دوربینی 13 مگاپیکسلی در پشت بهره ببرد، احتمال دارد که گوگل یکبار دیگر همان سنسور 12.3 مگاپیکسلی موجود در نکسوس 5X و 6P را مورد استفاده قرار دهد؛ اما این مسئله صرفاً در حد حدس و گمان است و چیزی به صورت رسمی تایید نشده.

مضاف بر همه این ها، می دانیم که موبایل مورد اشاره به صورت قطع به همراه آخرین ورژن اندروید، یعنی اندروید 7.0 نوقا به بازار خواهد آمد؛ با این همه مشخص نیست که نکسوس Sailfish می تواند لقب اولین موبایل مجهز به این سیستم عامل را به نام خود ثبت کند یا خیر. ناگفته نماند که اگر شایعات حقیقت داشته باشند، نکسوس Sailfish از بدنه ای فلزی و پلاستیکی بهره خواهد برد و اسکنر اثر انگشت آن نیز در بخش جلویی دستگاه جای خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    نکسوس ها کارشون درسته !

مطالب پیشنهادی