ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی Bethesda از احتمال ساخت ادامه عناوین Rage و The Evil Within می گوید

با وجود این که بازی های Rage و The Evil Within هر دو بازگشت دو اسطوره را رقم زدند اما آن طور که باید و شاید نتوانستند به موفقیت  برسند. جان کارمک که با ساخت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

با وجود این که بازی های Rage و The Evil Within هر دو بازگشت دو اسطوره را رقم زدند اما آن طور که باید و شاید نتوانستند به موفقیت  برسند. جان کارمک که با ساخت عنوان دووم توانست انقلابی به پا کند، پس از حدود شش سال دوباره با Rage آمد تا نشان دهد همچنان توانایی های دوران جوانی خود دارد.

از آن سو میکامی معروف هم که فرنچایز رزیدنت اویل را به وجود آورد، سعی کرد با The Evil Within بازگشتی شکوهمدانه دوباره به سبک وحشت داشته باشد. ولی متاسفانه هیچ کدام نتوانستند از دیدگاه امتیازی یا جوایز به جایگاه والایی برسند. البته به نظر می رسد این اتفاقات موجب نشده تا بازیکن ها از بازی ها استقبال نکنند.

چون بر اساس گفته کمپانی Bethesda، فروش این دو عنوان راضی کننده بوده و احتمال ساخت ادامه آن ها وجود دارد: «فکر می کنم The Evil Within و Rage هر دو عملکرد خوبی داشتند و ما می توانیم ادامه آن ها را بسازیم. به شخصه خودم تا مدت ها سرگرم Rage بودم. ولی فعلا برنامه های زیادی داریم و بازیکن ها باید صبر نمایند.»

حرف های بالا را Pete Hines، مدیر اجرایی بازاریابی Bethesda، زد. شاید جالب باشد بدانید پیش از شروع نمایشگاه E3 امسال، شایعاتی منتشر شد که از معرفی قسمت دوم The Evil Within خبر می داد. اما بازی به کنفرانس ناشر خود نرسید. Rage سال 2011 انتشار یافت و میانگین امتیازی 79 را به دست آورد. The Evil Within هم که دو سال پیش وارد بازار شد، توانست میانگین امتیازی خود را به 75 برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی