ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون سال 2017 احتمالا تماما از شیشه ساخته خواهد شد [شایعه]

براساس گزارشی که اخیرا توسط Nikkei Asian Report منتشر شده، فاکسکان مشغول توسعه نوعی شاسی شیشه ای برای آیفون سال 2017 است.در واقع آیفون سال آینده که به پیروی از چرخه دو ساله طراحی محصول اپل ارائه می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

براساس گزارشی که اخیرا توسط Nikkei Asian Report منتشر شده، فاکسکان مشغول توسعه نوعی شاسی شیشه ای برای آیفون سال 2017 است.در واقع آیفون سال آینده که به پیروی از چرخه دو ساله طراحی محصول اپل ارائه می گردد علاوه بر ظاهر تازه اش حجم بالایی از امکانات و قابلیت ها را در خود جای خواهد داد.

اما از آنجا که 2017 دهمین سالگرد معرفی تلفن هوشمند انقلابی اپل محسوب می شود، ارزیابی هایی مطرح شده دال بر اینکه امسال حجم تغییرات اعمال شده روی این اسمارت فون اندک خواهند بود و در مقابل سال آینده، تحولاتی اساسی روی آن پیاده سازی می شوند.

براساس اعلام شخصی که با زنجیره تامین کالای اپل در تایوان ارتباط دارد، فاکسکان از سال قبل روی شاسی شیشه ای برای این موبایل کار می کرده و تلاش داشته که بهترین طرح را برای محصول سال آینده ارائه نماید.

این تولید کننده پیمانکار در اصل همان شرکتی است که مدل های آیفون و آیفون پلاس را سر هم می کند و علاوه بر این شاسی فلزی آیفون 6 اس پلاس و SE را هم تولید می کند و آنطور که در برخی گزارشات آمده بناست که بدنه فلزی برای آیفون 7 پلاس را نیز تامین نماید. از دیگر تامین کنندگان بدنه برای شرکت ساکن کوپرتینو می توان به شرکت تایوانی  Catcher Technologies و کمپانی Jabil Circuits اشاره کرد که در آمریکا استقرار دارد.

در هر صورت طبق برخی گمانه زنی ها آیفون سال آینده احتمالا بدنه ای شیشه ای و یک فریم فلزی خواهد داشت و از نمایشگر AMOLED بهره می گیرد. اسکنر اثرانگشت Touch ID نیز طبق برخی شایعات در داخل نمایشگر کار گذاشته خواهد شد که کل بخش جلویی موبایل را خواهد پوشاند.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Maleki
    Mohammad Maleki | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    بدنه فلزی که بهتر از شیشه اس?

  • mehrkam biglari
    mehrkam biglari | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    daaaqiqn 60 bar in khabaro gozashtin !!!!!

مطالب پیشنهادی