ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای تازه از V20 که پرچمدار آتی ال جی را از تمام زوایا به تصویر می کشند

چندی است که خبرهای زیادی در مورد مدل جایگزین تلفن هوشمند V10 ال جی مطرح می شود و البته بخشی از آنها نیز مستقیما از جانب شرکت سازنده دستگاه یعنی ال جی نقل می گردند. این کمپانی اخیرا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۳

چندی است که خبرهای زیادی در مورد مدل جایگزین تلفن هوشمند V10 ال جی مطرح می شود و البته بخشی از آنها نیز مستقیما از جانب شرکت سازنده دستگاه یعنی ال جی نقل می گردند.

این کمپانی اخیرا تایید کرده که تلفن هوشمند V20 را در تاریخ ششم سپتامبر مصادف با شانزدهم شهریور ماه در سانفرانسیسکو رونمایی می کند و آن زمان، این موبایل عنوان نخستین تلفن هوشمند بهره مند از اندروید نوقا را به خود اختصاص خواهد داد.

البته تا امروز هیچگونه تصویر یا عکسی که شکل و شمایل کلی این موبایل را برایمان روشن کند، منتشر نشده اما حالا تعدادی رندر از سوی Onleaks@ به دست آمده که خلاء موجود در این باره را برطرف می کند.

سوالی که این روزها ذهن بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده این است که آیا ال جی تلاش نافرجامش در زمینه ساخت موبایل های ماژولا را بار دیگر روی V20 ادامه خواهد داد یا خیر؟ رندرهایی که امروز از این دستگاه به دست آمده دکمه ای را در سمت راست بدنه آن نشان می دهند که بیشتر شبیه به یک دکمه آزادسازی ماژول روی G5 است. علاوه بر این، نوعی لبه هم در بخش پایینی این موبایل وجود دارد که تاحدودی پرچمدار اخیر شرکت سازنده را در ذهن تداعی می کند.

از روی این رندرها همچنین می توان حدس زد که دوربین V20 همچون پرچمداران قبلی ال جی اندکی برآمده است و آنطور که منبع انتشار دهنده خبر گفته، ضخامت این موبایل از 7.7 میلیمتر فراتر نمی رود (البته به غیر از ناحیه حاوی دوربین که قطورترین بخش است و ضخامتش به 8.8 میلیمتر می رسد).

خود دوربین هم بخشی دارد که بیشتر شبیه به یک لنز ثانویه به نظر می آید (درست مانند G5). با نگاهی به بخش جلویی این موبایل هم می توان دریافت که دوربین دوگانه جلویی V10 ظاهرا در این مدل حذف گردیده است. در هر حال ابعاد پرچمدار آتی الجی برابر با 159.5 در 78.1 میلیمتر عنوان شده که با یک مقایسه ساده می توان گفت محصول هم ارتفاع با نسخه قبلی و البته به مراتب باریک تر از آن خواهد بود.

نمایشگر ثانویه موبایل V10 در این مدل نیز حفظ شده و با همان حاشیه های اندک درست در بالای نمایشگر اصلی قرار گرفته. اگر نگاهی به بخش های جانبی این موبایل بیاندازید متوجه خواهید شد که دکمه پاور باز هم در پشت دستگاه تعبیه شده و احتمالا حسگر اثرانگشت را در خود جای داده، در حالی که دکمه های تنظیم صدا به سمت چپ دستگاه انتقال یافته تا از این لحاظ نیز V20 شکلی شبیه به G5 به خود بگیرد.

تا رونمایی رسمی از این موبایل تنها چهار هفته باقی مانده، با این همه، اطلاعات و جزئیات زیادی هنوز از آن به دست نیامده  است. هرچند که انتظار می رود این پرچمدار به نمایشگر  Quad HD حدودا 5.6 یا 5.7 اینچی مجهز شده باشد و در کنار این چیپست اسنپدراگون 820 یا 821 را نیز در خود جای داده باشد.

LGV20-AA-exclusive-render-3-840x840 LGV20-AA-exclusive-render-7-840x840 v20-1 v20-1 v20-2 v20-3 v20-4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Note7
    Note7 | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    این مثلا چه فرقی باv10 داره

  • BVB
    BVB | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    از جلو خیلی شبیه HTC One M7 میزنه

  • lohrasbi
    lohrasbi | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    همین که طراحیش تکراری نیست مثل بقیه برندها که هی مدل قبلی و میزنن و شماره بالا میبرن...این احترام میزاره هر سری طراحی جدید میده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی