ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات و قیمت فبلت پرچمدار شیائومی Mi Note 2 فاش شد

همان طور که می دانید شیائومی پرچمدار سال 2016 خود یعنی Mi 5 را در ماه فوریه معرفی کرد، اما ظاهراً قصد دارد فبلت پرقدرتی را نیز در سال جاری عرضه کند که Mi Note ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

همان طور که می دانید شیائومی پرچمدار سال 2016 خود یعنی Mi 5 را در ماه فوریه معرفی کرد، اما ظاهراً قصد دارد فبلت پرقدرتی را نیز در سال جاری عرضه کند که Mi Note 2 نام دارد. این شایعه زمانی قوت گرفت که یکی از تحلیلگران معتبر چین به معرفی این محصول در ماه جاری میلادی اشاره کرده بود. در همین راستا، به تازگی ویژگی ها و مشخصات سخت افزاری این اسمارت فون فاش شده که نگاهی به آنها خواهیم داشت.

طبق اطلاعات منتشر شده، Mi Note 2 به صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD (رزولوشن 1440×2560) با لبه های خمیده 2.5D و فناوری فورس تاچ مجهز خواهد بود، البته ظاهراً سه نسخه مختلف از آن به بازار عرضه خواهد شد که از برخی جهات یا یکدیگر تفاوت دارند.

ارزان ترین مدل از فبلت فوق با 4 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش FullHD دارد. مدل متوسط به 6 گیابایت رَم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود، و گران ترین مدل که از صفحه نمایش QHD با لبه های خمیده مانند موبایل های گلکسی S7 Edge و Note 7 سامسونگ بهره می گیرد، 6 گیگابایت رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

همچنین در دستگاه یاد شده از حسگر اثر انگشت و دوربین 16 مگاپیکسل استفاده می شود. البته احتمال دارد فقط مدل پایه Mi Note 2 به دوربین 16 مگاپیکسل مجهز گردد، و دو نسخه دیگر با ماژول دوربین دوگانه متشکل از دو حسگر 12 مگاپیکسلی تولید شوند.

گفتنی است باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی در این دیوایس تعبیه شده و احتمالاً درگاه USB 3.0 Type-C را نیز در آن خواهیم دید. همچنین مغز متفکر فبلت مورد بحث، چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 821 با چهار هسته پردازشی خواهد بود.

طبق خبر منتشر شده، ظاهراً قیمت سه نسخه مختلف Mi Note 2 در کشور چین به ترتیب برابر با 376، 451 و 526 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farsam
    farsam | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    واقن گوشیاش عالین
    من دارم استفاده میکنم
    هم شیائومی
    هم وان پلاس
    هم مارک یومی umi
    این سه تا چینی هستن اما واقن با کیفیت و مرغوبن

مطالب پیشنهادی