ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گجت پوشیدنی بعدی اپل برای پایش سلامت کاربر، یک ساعت هوشمند نیست

طبق گزارش اخیر «اکونومیک دیلی نیوز» کمپانی اپل در حال توسعه نوعی ابزار پوشیدنی پایش سلامت است که احتمالاً همراه با آیفون سال آینده معرفی خواهد شد. همان طور که می دانید، سال 2017 دهمین ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

طبق گزارش اخیر «اکونومیک دیلی نیوز» کمپانی اپل در حال توسعه نوعی ابزار پوشیدنی پایش سلامت است که احتمالاً همراه با آیفون سال آینده معرفی خواهد شد. همان طور که می دانید، سال 2017 دهمین سالگرد معرفی آیفون به شمار می رود و همه منتظر سورپرایزهای اپل برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم هستند، و تعجبی ندارد اگر محصولات جدیدی را در جشن فوق از سوی کوپرتینویی ها شاهد باشیم.

در این گزارش آمده کمپانی مورد بحث در حال حاضر با بزرگ ترین تأمین کنندگانش مشغول مذاکره است و اکثر آنها از جمله فاکسکان، TPK، ژن دینگ و غیره موافقت خود را با این پروژه اعلام کرده اند. ظاهراً فناوری تاچ سه بعدی در گجت های بعدی این شرکت نقش به سزایی ایفا خواهد کرد.

در همین رابطه «اکونومیک دیلی نیوز» می گوید اپل بیش از دو سال است که روی نرم افزار این ابزار سلامتی کار می کند، و انتظار می رود محصول ناشناخته مورد بحث در نتیجه خریدهای اخیر آنها در حوزه سلامت و بهداشت شکل گرفته باشد.

در حال حاضر نمی توان در مورد چیستی و عملکرد این دستگاه نظری داد، اما احتمالاً با گجتی متفاوت روبرو خواهیم بود، نه نسل بعدی اپل واچ. با توجه به محبوبیت و فراگیر شدن ابزارهای پوشیدنی پایش سلامت، به نظر می رسد ساکنین کوپرتینو هم سهم خود را از بازار بزرگ این دسته محصولات، که ارزان تر از ساعت های هوشمند هستند و امکانات خوبی برای سبک زندگی ورزشی به همراه دارند، طلب می کنند.

به هر حال، هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی این محصول باقی مانده و البته احتمال نادرست بودن شایعات را نیز همواره باید در نظر داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی