ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سرویسIFTTT حالا می تواند مستقیما با اپ های شخص ثالث تعامل داشته باشد

IFTTT سرویسی است که اینترنت را برای اتوماسیون کارهای شما به خدمت می گیرد. این پلتفرم با نام کامل IF This Then That (اگر این، پس آن)  به شما اجازه تعیین الگوهایی برای انجام زنجیره ای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

IFTTT سرویسی است که اینترنت را برای اتوماسیون کارهای شما به خدمت می گیرد. این پلتفرم با نام کامل IF This Then That (اگر این، پس آن)  به شما اجازه تعیین الگوهایی برای انجام زنجیره ای از کارها را می دهد تا دیگر نیازی نداشته باشید تا تمام کارها را به طور دستی انجام دهید.

حالا کمپانی صاحب این سرویس ارزشمند، تصمیم گرفته با توسعه دهندگان اپ های شخص ثالث همکاری کند تا بتواند قدرت پلتفرم خود را به محصولات نرم افزاری این افراد منتقل سازد. تا پیش از این همکاری، تعامل IFTTT تنها از طریق اپلیکیشن موبایل IF صورت می گرفت. اما تعامل مستقیم با اپ های شخص ثالث، باعث حذف اپلیکیشن میانجی خواهد شد تا IFTTT بتواند قابلیت های خود را مستقیما به منوی بسیاری از اپلیکیشن ها اضافه کند.

به عنوان مثال، اگر از اپلیکیشن مدیریت گاراژ Garageio استفاده می کنید، شاید بدتان نیاید که مطمئن شوید هنگام بارش باران، درب پارکینگ منزل تان بسته خواهد شد. قبلا انجام چنین کاری فقط از طریق اپلیکیشن IF و ساخت یک دستورالعمل ممکن بود، اما حالا IFTTT مستقیما با اپلیکیشن Garageio تعامل می کند، بدین معنا که برای انجام این کار کافیست تا فقط یک سوئیچ ساده را در تنظیمات Garageio فعال نمایید.

البته Garageio تنها شریک IFTTT در تعامل درون برنامه ای نیست. آیفون های تصویری Ring، اپ بانکی Qapital، اپ تشخیص مشکلات خودروی Automatic، دستگاه های مانیتورینگ آلودگی فضای بسته Foobot، پیام رسان صوتی Roger، Skybell، LIFX، Bloomsky، Adobe، Stack Lighting و ... از دیگر شرکای IFTTT در این اقدام تازه هستند.

همچنین IFTTT اعلام کرده که در آینده قصد مشارکت با توسعه دهندگان شخص ثالث و کمپانی های بیشتری را دارد تا بتواند قابلیت های اتوماسیون خود را به بسیاری از اپلیکیشن های محبوب و سرویس های خانه هوشمند بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

    به تازگی این سرویس عالی فیلتر شده. آخه چه دلیلی میتونه داشته باشه؟ توی این سرویس مگه چه محتوای مجرمانه‌ای وجود داشته که فیلترش کردن!؟

مطالب پیشنهادی