ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تجدید دیدار با Rapture؛ تریلر جدیدی از نسخه کالکشن بایوشاک منتشر شد [تماشا کنید]

بایوشاک شما را به ملاقات دوباره با شهر دریایی Rapture دعوت می کند. این شهر که با نام آتلانتیک شمالی نیز شناخته می شود تمدنی گسترده در زیر آب است که در رویاهای اندرو رایان ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

بایوشاک شما را به ملاقات دوباره با شهر دریایی Rapture دعوت می کند. این شهر که با نام آتلانتیک شمالی نیز شناخته می شود تمدنی گسترده در زیر آب است که در رویاهای اندرو رایان برای فرار از مشکلات اجتماعی، سیاسی و اعتقادی بعد از جنگ جهانی دوم خلق شده است. رپچر دنیای اصلی مجموعه بازی های بایوشاک بوده که با انتشار نسخه کالکشن آن می توانیم تجدید دیداری تازه داشته باشیم.

Bioshock: The Collection ماه آینده در تاریخ 13 سپتامبر (23 شهریور) برای کامپیوترهای خانگی و کنسول های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می شود. استودیو 2K به تازگی تریلر جدیدی از این عنوان ماندگار به نمایش در آورده است.

نکته قابل توجه جایی است که این ویدیو جذابیت تازه یا شگفت آوری در خود نداشته و حتی نمی توانیم به طور حتم اذعان کنیم که تصاویر پخش شده از نسخه بازسازی شده ی نسل جدید برداشته شده یا همان صحنه های تریلرهای نسل قبلی است. به خصوص با اشراف بر این موضوع که این تریلر به طور رسمی با کیفیت 720p و 30 فریم بر ثانیه منتشر شده، در حالی که یکی از نقاط مورد ذکر بازی پشتیبانی از رزولوشن 1080p و اجرای آن روی فریم ریت پویای 60 است.

در هر حال انتظار بیشتری از نسخه بازسازی شده مجموعه بازی های بایوشاک می رود و امیدواریم خود بازی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. کالکشن دنیای رپچر شامل سه عنوان بایوشاک، بایوشاک 2 و بایوشاک اینفینیت و تمامی DLC های خط داستانی می شود. علاوه بر این مجموعه نمایش های ویدیویی با صدای Ken Levine (خالق سری بایوشاک) در بازی گنجانده شده است.

در اختیار داشتن هر سه بازی محبوب بایوشاک در یک بسته جذابیت بسیار زیادی دارد. اما باید ببینیم استودیو 2K که حال به شرکت Irrational ترجیح داده شده، چه دستاوردی برایمان به ارمغان خواهد آورد. تماشای این تریلر را از دست ندهید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی