ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت مشغول آماده سازی ۳ کامپیوتر رومیزی AIO سرفس است

تقریباً یک ماه پیش بود که «دیجی تایمز» در گزارشی خبر از در دست توسعه بودن یک کامپیوتر یکپارچه یا AIO به دست مایکروسافت تحت برند سرفس داد. امروز «ویندوز سنترال» گزارش می دهد که اهالی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

تقریباً یک ماه پیش بود که «دیجی تایمز» در گزارشی خبر از در دست توسعه بودن یک کامپیوتر یکپارچه یا AIO به دست مایکروسافت تحت برند سرفس داد. امروز «ویندوز سنترال» گزارش می دهد که اهالی ردموند در حال توسعه سه دستگاه مختلف AIO هستند.

طبق گزارش یاد شده، اندازه صفحه نمایش این سه محصول ۲۱ اینچ با رزولوشن تمام اچ دی، ۲۴ اینچ با رزولوشن 4K و در نهایت ۲۷ اینچ با رزولوشن 4K خواهد بود. ویندوز سنترال خاطر نشان می کند که مایکروسافت در حال حاضر تنها مشغول انجام آزمایش های اولیه در خصوص این محصولات بوده و مشخص نیست بخواهد آنها را معرفی کرده و سپس به بازار عرضه نماید یا خیر.

مایکروسافت با عرضه سرفس بوک و سرفس پرو، نشان داده که به مبحث سخت افزار، متمایزتر از سایر شرکت ها می نگرد. اکنون هم باید انتظار داشت که در صورت ارائه یک کامپیوتر رومیزی از سوی این شرکت، با دستگاهی رو به رو شویم که در مقایسه با همتایان خود، برتری و تمایزهایی قابل ذکر داشته باشد.

اما این تمایز چیست؟ به طور جالبی، ویندوز سنترال اشاره می کند که مایکروسافت شاید در حال توسعه یک کامپیوتری رومیزی برای اتاق نشیمن کاربر باشد، نه محل کار وی.

اما گزارش منبع یاد شده به همینجا خاتمه نمی یابد. ویندوز سنترال خاطر نشان می کند که امسال، مایکروسافت تصمیم دارد طراحی سرفس بوک را دست خوش دگرش و بهبود نماید.

سال گذشته زمانی که اهالی ردموند از سرفس بوک پرده برداشتند، بیشتر کاربران نحوه طراحی و استفاده از مهندسی خاص لولا در آن را تحسین نمودند. اما مشکلی که این لولا ایجاد می کرد، این بود که اجازه نمی داد لپ تاپ به شکل کامل بسته شود و همواره یک فضای خالی در میان کیبورد و صفحه نمایش قابل مشاهده بود.

surface-book-hinge-w600

در گزارش امروز آمده که طراحان مایکروسافت موفق به حل همین مشکلی شده اند و حالا، نسل دوم سرفس بوک قرار است همانند یک لپ تاپ سنتی، به شکل کامل بسته شده و مشکلی که در طراحی نسل کنونی وجود دارد را برطرف نماید.

در این میان همچنان مشخص نیست که ردموندی ها چه زمان تصمیم بر معرفی سرفس پرو ۵ و سرفس بوک ۲، و همچنین کامپیوترهای رومیزی و یکپارچه سرفس دارند. اینطور که گفته می شود، مایکروسافت برای ارائه این دستگاه ها، در انتظار پردازنده های «کیبی لیک» اینتل است و به همین دلیل، احتمال دارد که رونمایی از آنها به سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ موکول گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

    یکم درست تر و کامل تر طراحی کنه و تو نسخه های کمتر وارد بازارش کنه .core i 3 با ظرفیت 256 و رم 6 و core i 5 با رم 8 و حافظه 512 و core i 7 با رم 16 و حافظه 1 یا 2 ترابایتی و همه با کیبوردی بیان که حسگر اثر انگشت روو در کنار اسکنر عنبیه چشم داشته باشه .. این گندی هم که زده جمع کنه من سرفیس پرو 4 دارم ولی رفته وان نوت ویندوز رو برای سرفیس هم پولی کرده .. اخه یه شرکت اینقدر احمق؟ کسی که پول سخت افزار داده بخاطر قلم و ویژگی هاش سرفیس رو خریده که وان نوت نباید براش پول بده خوب اگه میدونستم بجاش یه دستگاه دیگه میگرفتم :

مطالب پیشنهادی