ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تصویر از چیپست A10 اپل منتشر شد

به تازگی تصویر جدیدی از چیپست A10 کمپانی اپل در فضای مجازی انتشار یافته که ما را با قطعه مورد استفاده در نسل جدید موبایل های آیفون آشنا می سازد. چیپست A10 قرار است نسخه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

به تازگی تصویر جدیدی از چیپست A10 کمپانی اپل در فضای مجازی انتشار یافته که ما را با قطعه مورد استفاده در نسل جدید موبایل های آیفون آشنا می سازد. چیپست A10 قرار است نسخه ارتقایافته چیپست پیشین اپل، یعنی A9 باشد که در آیفون 6 اس و 6 اس پلاس مورد استفاده قرار گرفته بود. ضمناً با این که A9 توسط سامسونگ و TSMC و براساس طراحی اپل توسعه یافته بود، انتظار می رود A10 تماماً از سوی TSMC تولید گردد.

در حالی که A9 شامل حافظه رم LPDDR4 دو گیگابایتی بود، گفته می شود باید منتظر حافظه رم 3 گیگابایتی در A10 باشیم. چیپ فعلی اپل، به پردازنده ای 2 هسته ای با فرکانس 1.83 گیگاهرتز مجهز است.

a10 copy

اما روز گذشته برایتان از تست بنچمارکی در پایگاه داده Geekbench نوشتیم که بنابر آن، چیپ A10 از پردازنده ای 2 هسته ای با فرکانس 2.37 گیگاهرتز بهره مند بود. ناگفته نماند که به عقیده «جان پول» (John Poole)، موسس Primate Labs، این تست بنچمارک از اساس دروغین بوده است.

در حال حاضر انتظار می رود که اپل از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در ماه آتی میلادی رونمایی کند که احتمالاً به ترتیب از نمایشگر های 4.7 و 5.5 اینچی بهره مند هستند. براساس شایعات، باید منتظر اعمال تغییرات نسبتاً زیادی در نسل جدید موبایل های آیفون باشیم که از جمله آنها می توان به حذف شدن جک 3.5 میلی متری، عوض شدن محل خطوط آنتن، لنز بزرگتر دوربین اصلی در آیفون 7 و استفاده از دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی