ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گزارش دیجیاتو از مراسم اختتامیه رویداد یک ماهه بازی سازی Level Up

مراسم اختتامیه رویداد یک ماهه بازی سازی Level Up با معرفی عناوین برگزیده دیروز در فرهنگ سرای اندیشه تهران برگزار شد. رویداد لول آپ به صورت دیجیتالی و در یک بازه 31 روزه برگزار شد تا ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

مراسم اختتامیه رویداد یک ماهه بازی سازی Level Up با معرفی عناوین برگزیده دیروز در فرهنگ سرای اندیشه تهران برگزار شد.

رویداد لول آپ به صورت دیجیتالی و در یک بازه 31 روزه برگزار شد تا تمامی بازی سازان ایرانی فرصت حضور در آن را داشته باشند. در نتیجه این تصمیم 72 تیم از تهران و 102 تیم دیگر از سایر شهرستان ها، یعنی مجموعا 174 تیم در این رویداد شرکت کردند، آماری که نشان می دهد در سایر مناطق کشور نیز صنعت بازی سازی در حال رشد است. البته تنها 64 تیم موفق شدند که در این بازه 31 روزه ساخت بازی شان را به پایان برسانند.

از بین 174 اثر فرستاده شده، 95 اثر روی بستر اسمارت فون، 20 بازی برای رایانه های شخصی و 39 عنوان دیگر برای هر دو عرضه شدند. از میان این عناوین، 41 عنوان اسمارت فون ها، 14 بازی رایانه های شخصی و 9 اثر هر دو بستر قابل بازی بودند و توسعه شان به پایان رسیده بود. طبق این آمار بازی سازان ایران بیشتر به اسمارت فون ها تمایل دارند تا دیگر بستر ها.

هدف از رویداد Level Up این بوده که بازی سازان ایرانی، فرصتی برای توسعه اثری قابل رقابت با نمونه های جهانی داشته باشند و صنعت بازی سازی نیز در ایران به مرور رشد کند. بازی سازان شرکت کننده در این رویداد می توانستند که با فعالان صنعت ویدیو گیم در ایران صحبتی داشته باشند، عناوین شان را تبلیغ کنند و به آن ها ارائه دهند.

در نهایت 26 عنوان توسط داور ها برگزیده و وارد مرحله انتخاب نهایی شدند. هر چند که در ابتدا قرار بود تنها سه بازی به عنوان برترین عناوین این مراسم برگزیده شوند، اما به دلیل کیفیت بالای آثار در مراسم اختتامیه رویداد Level Up از 4 عنوان دانیمو اثر تیم SHS، نبردک ساخته شده توسط تیم ردایکس، In to the Coffin از تیم دیسکاردد و به دور مریخ از تیم هپینو بدون ترتیب هم تقدیر به عمل آمد.

عناوین VantaBlack از تیم At the Cage ،Dream Drawing Desk از تیم Mental Studio و TV Tycoon از تیم Sub Mission به ترتیب رتبه های سه تا یک بهترین بازی مراسم Level Up را از آن خود کردند.

لازم به ذکر است که رویداد Level Up به همین یک دوره ختم نخواهد شد و بازی سازانی که فرصت شرکت در این رویداد را از دست داده اند می توانند در دوره های بعدی حضور یابند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی