ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیش فروش خیره کننده ردمی شیائومی در هند
تکنولوژی

شیائومی در هند رکورد زد؛ پیش فروش ۹۰ هزار ردمی 3s پرایم در کمتر از ۸ دقیقه

شیائومی یکی از برترین موبایل سازهای دنیاست که بیشتر محصولاتش از فروش بالایی برخوردار هستند. در میان این پرفروش ها، موبایل های سری ارزان قیمت ردمی، نسبت به دیگر محصولات این شرکت از محبوبیت بیشتری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

شیائومی یکی از برترین موبایل سازهای دنیاست که بیشتر محصولاتش از فروش بالایی برخوردار هستند. در میان این پرفروش ها، موبایل های سری ارزان قیمت ردمی، نسبت به دیگر محصولات این شرکت از محبوبیت بیشتری برخوردارند. همین ماه گذشته بود که خبر دادیم این برند تا به حال بیش از ۱۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است. تازه ترین شاهد بر چنین مدعایی، پیش فروش بیش از ۹۰ هزار دستگاه موبایل ردمی 3S پرایم (Redmi 3S Prime) در کمتر از ۸ دقیقه در کشور هندوستان است.

هفته قبل بود که دو موبایل ردمی 3S و 3S پرایم در شهر دهلی نو، پایتخت هند رونمایی شدند. سپس اعلام شد که مدل پرایم، علاوه بر فروشگاه اختصاصی شیائومی به آدرس mi.com، در ساعت ۱۲ روز سه شنبه به وقت محلی، همزمان از طریق وبسایت خرده فروشی هندی Flipkart نیز قابل سفارش است.

به نظر می رسد باز هم مشخصات قابل قبول در کنار قیمتی بسیار رقابتی توانسته نظر خریداران بسیاری را به سمت محصول تازه شیائومی جلب نماید. تصور کنید که بتوانید موبایلی با نمایشگر ۵ اینچی و کیفیت اچ دی، به همراه 3 گیگابایت رم و سنسور اثر انگشت و البته بدنه فلزی و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی را تنها با پرداخت رقمی در حدود ۱۳۵ دلار خریداری نمایید. در نتیجه عجیب نیست که ردمی 3S پرایم توانسته باشد در بازار ارزان پسند و پر جمعیت هند تا این حد مورد استقبال قرار بگیرد.

دریافت ۹۰ هزار سفارش در کمتر از ۸ دقیقه رکوردی جدید در فروش های برق آسای شیائومی از زمان تاسیسش تاکنون به شمار می آید.

قرار است موج دوم فروش این موبایل همزمان با آغاز فروش ردمی 3S در روز ۱۷ آگوست (۲۷ مرداد) آغاز شود. مدل ردمی 3S با رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و بدون حسگر اثر انگشت، در حدود ۱۰۵ دلار قیمت گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

    قیمتش خیییلیییی مفته

  • | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

    چه خوش قیمت!

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

    به نظرتون تو ایران هم افرادی هستند که به فرایند و طراحی مدار و... گوشی های هوشمند, تسلط داشته باشن؟

مطالب پیشنهادی