ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استودیو Nordic Games با تغییر نام خود شرکت THQ را احیا کرد

شرکت Nordic Games ساعاتی پیش اعلام کرد «در حرکتی اساسی برای ورود به مسیری فراتر از مالکیت یک استودیوی پویا و چند فرنچایز» به طور رسمی نام تجاری خود را به THQ Nordic تغییر می ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

شرکت Nordic Games ساعاتی پیش اعلام کرد «در حرکتی اساسی برای ورود به مسیری فراتر از مالکیت یک استودیوی پویا و چند فرنچایز» به طور رسمی نام تجاری خود را به THQ Nordic تغییر می دهد.

در پی ورشکستگی بانکی استودیو مشهور و خاطره انگیز THQ در انتهای سال 2012، شرکت نوردیک گیمز این استودیو و تمامی فرنچایزهایش از جمله Dark Siders و Red Faction را در سال 2013 خریداری کرد. در آپریل 2015 نیز تمامی باقی مانده و حقوق معنوی این استودیو به مالکیت نوردیک در آمد تا در واقع به طور 100 درصدی در اختیار قرار گرفته شود.

بر اساس گفته های Lars Wingefors (لارس وینگفورس) مدیر عامل THQ Nordic، این حرکت لحظه ی بسیار مهمی برای این کمپانی محسوب می شود و در اختیار گرفتن تمام حقوق معنوی آن نقطه کلیدی و مهمی برای آینده آنها خواهد بود.

«در سال 2013 اتفاق بسیار مهم و تاثیرگذاری برای شرکت ما افتاد. در آن زمان با مباحث متعدد جالبی مواجه شدیم. مثل شرکت نوردیک گیمز دیگر کیست؟ عنوان محبوب دارک سایدرز توسط نوردیک گیمز خریداری شد؟ حال قصد داریم اعلام کنیم که هستیم و هدفمان از خرید THQ چه بود.»

«در حالی که ما به فعالیت های گذشته ی خود در کشور سوئد افتخار می کنیم و موفقیت های مناسبی را در قالب نوردیک گیمز کسب کرده ایم، تصمیم گرفتیم با استفاده از نام THQ پای در مسیر جدیدی گذاشته و فعالیت های خود را گسترش دهیم. فرنچایزهای مهم و نام آشنای این استودیو با قدرت به مسیر خود ادامه خواهند داد و بخش مهمی از آینده ی این شرکت هستند. THQ Nordic فراتر از مالکیت صرف و استفاده از حقوق معنوی یک استودیوی بزرگ خواهد بود.»

«ما آنها را پرورش می دهیم و با استفاده از منابع توسعه و تولید گسترده و در حال رشدمان، مرحله جدیدی از تجربه را به ارمغان خواهیم آورد و انتظارات هواداران و هر آنچه که لیاقتشان هست را برآورده می سازیم.»

بر اساس گفته های وینگفورس، THQ Nordic در حال حاضر 23 عنوان مختلف در دست توسعه داشته که 13 تای آن هنوز رونمایی نشده است، اما بدون شک در ماه های آینده معرفی خواهند شد. «لازم به ذکر است بیشتر این پروژه ها بر مبنای فرنچایز ها و عناوین شناخته شده ی THQ بنا شده اند.»

نوردیک گیمز اخیرا از انتشار دوباره اولین قسمت دارک سایدرز پرده برداشته بود. نسخه ویژه Warmastered این بازی در تاریخ 25 اکتبر (4 آبان) با قیمت 20 دلار برای اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی روانه بازار خواهد شد. نسخه کامپیوتری دارک سایدرز ویژه از تکنولوژی 4K و تنظیمات گرافیکی بهتری برخوردار است. علاوه بر این گفته هایی از ساخت دنباله ای از این عنوان به گوش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • younes nejati
    younes nejati | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    فروت نینجا ???

  • Rdfd
    Rdfd | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

    چقد عالی هنوز خاطراتم با دارک سایذرز 2 رو دارم

مطالب پیشنهادی