ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر پنل جلویی آیفون 7، استفاده از دکمه خازنی به جای دکمه فیزیکی هوم را تایید می کند

چندی پیش تصاویری از پنل نمایشگر آیفون 7 منتشر گشت و در کنار آن، جزییاتی درباره اندازه نمایشگر و رزولوشن آیفون 7 و آیفون 7 پلاس افشا شد. بنابر این گزارش، آیفون 7 به نمایشگری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

چندی پیش تصاویری از پنل نمایشگر آیفون 7 منتشر گشت و در کنار آن، جزییاتی درباره اندازه نمایشگر و رزولوشن آیفون 7 و آیفون 7 پلاس افشا شد. بنابر این گزارش، آیفون 7 به نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن 1080p مجهز خواهد بود و آیفون 7 پلاس به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 2K (یا 1440x2560).

حالا اخیراً تصاویری از پنل اسمبل شده آیفون 7 انتشار یافته و می توان مشاهده کرد محل قرارگیری دکمه هوم با تغییراتی مواجه شده که شایعات قبلی مبنی بر جایگزینی دکمه فیزیکی هوم با دکمه ای لمسی و خازنی را تایید می کند.

Assembled-front-panel-for-the-Apple-iPhone-7-appears-to-confirm-capacitive-touch-home-button.jpg copy

تکنولوژی الکترومغناطیسی به کار رفته در این دکمه سبب خواهد شد تا کاربر هنگام لمس آن، نوعی بازخورد فیزیکی دریافت نموده و احساس کند که واقعاً دکمه هوم همیشگی را فشار داده است. چنین امری شاید اندکی دور از ذهن به نظر برسد اما اپل پیش از این، تکنولوژی مورد بحث را در تاچ پد مک بوک خود مورد استفاده قرار داده.

با وجود تمام این مسائل باید خاطر نشان کرد در تصاویری که اخیراً از مدل طلایی رنگ آیفون 7 و 7 پلاس منتشر شده اند، دکمه هوم کماکان به چشم می خورد و به نظر نمی رسید که با دکمه آیفون های قبلی تفاوتی داشته باشد. با این همه، هنوز نمی توان قرارگیری مجدد دکمه هوم مطمئن بود و باید تا انتشار گزارش های بیشتر در هفته های پیش رو منتظر ماند.

Assembled-front-panel-for-the-Apple-iPhone-7-appears-to-confirm-capacitive-touch-home-button.jpg2 copy

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • عرفان
    عرفان | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

    خب اگه دکمه خازنی بشه پس حسگر اثر انگشت کجا میره؟ولی در کل ایده مسخره ای هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی