ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو تبلت ها، Moto Mod ها و ساعت هوشمند جدیدی را در IFA 2016 معرفی می کند

مثل بسیاری از کمپانی های صنعت تکنولوژی، لنوو سخت مشغول است تا خود را برای معرفی چند محصول جدید در نمایشگاه IFA ماه آتی میلادی آماده کند. بنابر ویدیویی که اخیراً از سوی این کمپانی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

مثل بسیاری از کمپانی های صنعت تکنولوژی، لنوو سخت مشغول است تا خود را برای معرفی چند محصول جدید در نمایشگاه IFA ماه آتی میلادی آماده کند. بنابر ویدیویی که اخیراً از سوی این کمپانی چینی منتشر شده، لنوو می خواهد در رویداد مورد اشاره از محصولاتی تازه شامل «فصلی نو از تبلت ها»، ماژول های Moto Mod جدید برای اسمارت فون های Moto Z و Moto Z Force و مدلی جدید از کیبوردها رونمایی به عمل آورد.

مضاف بر این، لنوو می گوید یکی دیگر از دیوایس های جدیدش، «مرز میان خلاقیت و بهره وری را کمرنگ می کنند»، با این همه هنوز مشخص نیست که باید دقیقاً منتظر چه محصولی باشیم؛ ممکن است چینی ها در حال صحبت درباره لپتاپ هایی جدید، یا تبلت های 2 در 1 و چیزی شبیه به این ها باشند.

در حال حاضر، کمپانی موتورولا که زیرمجموعه لنوو به شمار می رود، تنها 3 ماژول Moto Mod معرفی کرده که قابلیت هایی چون بازتاباندن تصاویر از طریق یک پروژکتور، افزایش کارایی اسپیکر و اضافه کردن باتری 2200 میلی آمپر ساعتی را با خود به همراه می آورند. با این همه باید دید که لنوو و موتورولا چه ایده های جدید دیگری برای اسمارت فون های ماژولار خود دارند.

علاوه بر این ها، امکان دارد که شاهد معرفی ساعت هوشمند جدید Moto 360 نیز در IFA 2016 باشیم. در واقع اگرچه ویدیوی مورد اشاره، صحبتی درباره ساعت های هوشمند نمی کند، اما تصاویری از مدل های قبلی Moto 360 را به نمایش در می آورد. ناگفته نماند که در این ویدیو، یکبار دیگر به نمایشگرهای خمیده هم اشاره می شود که مشخص نیست لنوو برنامه ای برای معرفی محصولی بهره مند از نمایشگرها دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی