ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت سرویس لایواستریم Beam را تحت تملک خود درآورد

کمپانی مایکروسافت به تازگی خبر از خرید سرویس لایواستریم Beam داده است؛ پلتفرمی که به بینندگان لایواستریم ها اجازه می دهد حین مخابره ویدیویی، با استریمر تعامل داشته باشند. برخلاف سرویس هایی چون Twitch، سرویس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

کمپانی مایکروسافت به تازگی خبر از خرید سرویس لایواستریم Beam داده است؛ پلتفرمی که به بینندگان لایواستریم ها اجازه می دهد حین مخابره ویدیویی، با استریمر تعامل داشته باشند.

برخلاف سرویس هایی چون Twitch، سرویس Beam امکان ارتباط دوطرفه بین استریمر و طرفداران وی را مهیا می کند و دیگر همه چیز به تعامل یک طرفه استریمر با بینندگان محدود نمی شود. برای مثال، بینندگان می توانند سلاح بعدی که استریمر با آنها به دشمنان حمله می کند یا مد بعدی بازی در بخش چندنفره را انتخاب کنند.

s.aolcdn.com copy

کیت توسعه دهندگان Beam اجازه می دهد تا کارهای به مراتب بیشتری از چت کردن و تماشای صرف استریم ها صورت بگیرد. بنابراین، گذشته از تعامل با استریمرها و دخالت در روند بازی، بینندگان می توانند بسته به مدت زمانی که به تماشای استریم ها اختصاص داده اند، امتیازهای XP، آیتم هایی برای برخی از بازی ها و اموجی های خاصی را دریافت کنند.

«مت سالسامندی» (Matt Salsamendi)، مدیر عامل Beam در بیانیه اخیر خود گفته است: «با پیوستن به جمع عظیم سرویس های مایکروسافت، بدیهی است که Beam می تواند بیش از پیش رشد کند. به عنوان بخشی از تیم اکس باکس، ما می توانیم با سرعت بیشتری نسبت به هر زمان دیگری به وسعت خود بیفزاییم.»

در نهایت باید افزود با توجه به بیانیه مایکروسافت در رابطه با خرید اخیرش، به نظر می رسد که بازی های Sea of Thieve و ماینکرفت نقشی بزرگ در برنامه های آتی Beam ایفا خواهند کرد؛ چرا که هر دوی آنها تا حد زیادی به تعاملات میان گیمرها وابسته هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی