ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات تلگرام InlineGamesBot؛ رباتی برای دوستداران بازی

در این روزهای گرم و شلوغ بد نیست چند دقیقه ای را با دوستان خود به استراحت بنشینیم و به انجام بازی های قدیمی و نوستالوژیک مشغول شویم. در این بین اگر از کاربران شبکه ی ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

در این روزهای گرم و شلوغ بد نیست چند دقیقه ای را با دوستان خود به استراحت بنشینیم و به انجام بازی های قدیمی و نوستالوژیک مشغول شویم. در این بین اگر از کاربران شبکه ی اجتماعی تلگرام باشید و از قضا به بازی و سرگرمی اهمیت فراوانی دهید، پس حتماً در تلگرام هم به دنبال این قضیه رفته اید.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات InlineGamesBot@ را برایتان معرفی کنیم؛ رباتی که به وسیله ی آن می توانید از بین چند بازی شاد و مفرح یکی را انتخاب کرده و به صورت دو نفره مشغول بازی شوید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی InstaGetBot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید تا شرح توضیحات برایتان به نمایش در آید. پس از انجام این کار با گزینه های مختلفی مواجه خواهید شد. این ربات در مجموع 6 بازی مختلف و قدیمی از جمله دوز، سنگ/کاغذ/قیچی، کانکت 4، چکرز، پول چکرز و رولت روسی را برای بازی به صورت دو نفره در اختیارتان می گذارد.

Screenshot_20160812-182849

برای شروع بازی کافیست روی گزینه ی Play ضربه بزنید تا به لیست گفت و گو ها منتقل شوید. در اینجا نیز گفت و گوی خود با یکی از دوستانتان که خواهان بازی با او هستید را انتخاب و طبق تصویر زیر یکی از بازی ها را به اختیار انتخاب کنید.

ما برای امتحان سه بازی سنگ/کاغذ/قیچی، دوز و کانکت 4 (ردیف کردن 4 مهره در کناره هم) را انتخاب کردیم. بد نیست بدانید که برای شروع بازی دو بازیکن باید روی گزینه ی Join کلیک کنند تا به وسیله ی آن بتوانند وارد محیط بازی شوند.

Screenshot_20160812-183002

عجله نکنید، قابلیت های این ربات به همین جا ختم نمی شود. اگر فرد خاصی را برای بازی در اختیار ندارید، به راحتی با کلیک روی گزینه ی Looking to Play می توانید لیست افرادی که مشتاق به انجام بازی های این ربات هستند را مشاهده کنید و سپس با آن ها به بازی بپردازید.

همچنین خودتان نیز قادر خواهید بود نام کاربری تان را به لیست این افراد بیفزایید. برای این کار نیز کافیست روی گزینه ی Enter کلیک و پشت بند آن گزینه ی Start را انتخاب کنید. پس از طی این مراحل حالا وقت آن رسیده است که بازی مورد نظر خود و میزان زمان ماندن نام کاربریتان در لیست مورد نظر را تعیین نمایید. در پایان نیز با چک کردن موارد وارد شده گزینه ی Finish را انتخاب کنید تا این پروسه با موفقیت به پایان برسد.

Screenshot_20160812-184238

با استفاده از گزینه ی Rate this bot، می توانید به ربات امتیاز بدهید و با ضربه زدن روی گزینه ی Send Feedback مواردی که فکر می کنید موجب پیشرفت در عملکرد ربات می شود را برای توسعه دهنده ی آن ارسال کنید. تا یادمان نرفته بگوییم که اگر در گروهی حضور دارید و می خواهید با یکی از افراد در محیط همان گروه به بازی بپردازید، کافیست نام کاربری inlinegamebot@ را تایپ کنید تا لیست بازی ها به شما نمایش داده شود.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف را معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Magic
    Magic | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    اوووو اینو من بیست سال پیش بازی کردم

  • Arvant
    Arvant | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

    بچه ها من یه ربات ساختم. که آدرس وبسایت رو براش میفرستی اخرین مطالب ساست رو پس از انتشار برات میفرسته.فعلا چندتا وب سایت مثل دیجیاتو رو پشتیبانی میکنه.نظرتون در مورد ایدش چیه؟
    @zanjeer_bot

    • Godzilla
      Godzilla | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

      خوبه، ایده جالبیه ?

    • mahdi kh
      mahdi kh | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

      ایدش عالیه

  • Kian
    Kian | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

    ممنون بابت معرفی ربات ها

  • سعید
    سعید | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

    ربات جالبی هستش مجبور شدیم گروه جدا برا بازی کنا درست کنیم که صدای بقیه بچه ها گروه در نیاد

مطالب پیشنهادی