ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Photo Collada؛ از عکس های خود زیباترین کلاژها را بسازید

هر عکس ساده، می تواند حاوی هزاران حرف و داستان و خاطره باشد. اما وقتی همین عکس را به چند عکس دیگر می چسبانیم، گویی خاطرات به هم گره می خورند و حرف ها مرز میلیون ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

هر عکس ساده، می تواند حاوی هزاران حرف و داستان و خاطره باشد. اما وقتی همین عکس را به چند عکس دیگر می چسبانیم، گویی خاطرات به هم گره می خورند و حرف ها مرز میلیون را در می نوردند.

به خاطر همین است که همه کلاژها را دوست دارند؛ قاب عکس های چشم نوازی که مجموعه ای از تصاویر در آن جا خوش کرده و با نظمی دقیق یا با یک بی نظمی هنرمندانه در آن ردیف شده اند. اپلیکیشن Photo Collada یکی از بهترین ابزاریست که با آن می توانید در کمتر از چند دقیقه، مجموعه ای از عکس ها را در قالب یک کلاژ زیبا و هنرمندانه جای بدهید.

56-w600

Photo Collada برای ساخت کلاژ کاربر را معطل نمی کند. کافیست عکس هایتان را انتخاب کنید تا اپلیکیشن به طور خودکار، آن ها را در قالب های آماده اش جای بدهد.

در این صورت برای پر کردن خانه های هر قالب دیگر نیازی نیست که کار را به طور دستی انجام بدهید؛ اپلیکیشن از قبل و به طور خودکار کلیه قالب ها را از عکس های منتخب شما پر کرده و تنها کاری که باید انجام شود این است که قالب مورد پسندتان را انتخاب کنید.

انتخاب ابعاد کلاژها در Photo Collada هم به دست خودتان است؛ انواع قالب های مربعی، مستطیلی و اشکال دیگر در اندازه های مختلف که کیفیت بعضی از آن ها برای گرفتن پرینت نیز عالی و مناسب است.

وقتی که قالب و استایل کلاژتان را تعیین کردید، وقت آن است که به کلاژتان کمی رنگ و لعاب بدهید. مجموعه بزرگی از استیکرهای کارتونی، حاشیه های رنگی و افزودن نوشته کارهایی هستند که برای ویرایش کلاژ قادر به استفاده از آن ها هستید. حتی می توانید با انگشت تان روی هر کلاژ نقاشی هم بکشید.

Photo Collada رایگان است، اما یک سری استیکر و قالب کلاژ در آن وجود دارند که برای باز شدن نیازمند پرداخت درون برنامه ای هستند. البته همه آن ها ارزش خرید ندارند، و ضمنا اگر به آیتم های آزاد و رایگان اپ قانع باشید هم می توانید کلاژهای بسیار زیبایی را بیافرینید.

Photo Collada، این سازنده کلاژ حرفه ای را می توانید به رایگان از گوگل پلی یا کافه بازار برای گجت های اندرویدی دانلود کنید.

Photo Collada

Photo Collada

سازنده: VicMan LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی