ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تعداد اپلیکیشن های اپ استور تا سال 2020 به 5 میلیون می رسد

بر اساس داده های منتشر شده توسط شرکت تحلیل آماری Sensor Tower، اپ استور اپل تا پایان سال 2020 تا 5 میلیون اپلیکیشن درون خود خواهد داشت. چندی پیش اپل رسما اعلام کرد که اپ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۴۷

بر اساس داده های منتشر شده توسط شرکت تحلیل آماری Sensor Tower، اپ استور اپل تا پایان سال 2020 تا 5 میلیون اپلیکیشن درون خود خواهد داشت. چندی پیش اپل رسما اعلام کرد که اپ استور حالا خانه ی بیش از 2 میلیون اپلیکیشن است.

اگر تصور می کنید که 2 میلیون اپلیکیشن رقم بالایی است، باید تحلیل این کمپانی را بشنوید که بیان داشته تا پایان 2016، این رقم می تواند تا 2.93 میلیون افزایش یابد و در انتهای سال 2017 نیز اپ استور 3.6 میلیون اپلیکیشن روی خود خواهد داشت.

در انتهای سال 2020، کمپانی Sensor Tower معتقد است که در حدود 5.06 میلیون اپ درون اپ استور قرار خواهد گرفت.

جالب است بدانید که بخش اعظمی از این ورودی های جدید، بازی ها هستند. با بررسی داده های ماه مه 2016، سنسور تاور به این نتیجه رسید که از 48231 اپلیکیشن جدید، 43 درصد بازی ها هستند.

پس از آن، اپلیکیشن های آموزشی محبوب ترین بخش را تشکیل داده اند که این بخش به تنهایی فقط 5 درصد از کل اپ های اپ استور را تشکیل داده است.

در گزارش سنسور تاور آمده که با افزایش حجم برنامه های کاربردی درون اپ استور، کار برای پیدا کردن اپلیکیشن های مورد نیاز بسیار دشوار می شود و از سویی هم توسعه دهندگان به سختی می توانند محصول خود را محبوب سازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • '-_mohammad_-'
    '-_mohammad_-' | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

    مهم کمیت نیست مهم کیفیته ببینیم چه بازی ها و برنامه هایی میاد براش??

مطالب پیشنهادی