ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن همراه LeEco Le 2s شهریور ماه معرفی می شود؛ اولین موبایل با 8 گیگابایت رَم [شایعه]

همان طور که می دانید موبایل Le 2 حدود چهار ماه قبل توسط شرکت چینی LeEco معرفی شد، و این زمان حتی در دنیای تلفن همراه با پیشرفت های سرسام آور کنونی نیز زمان زیادی به شمار ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

همان طور که می دانید موبایل Le 2 حدود چهار ماه قبل توسط شرکت چینی LeEco معرفی شد، و این زمان حتی در دنیای تلفن همراه با پیشرفت های سرسام آور کنونی نیز زمان زیادی به شمار نمی رود. با این حال کمپانی فوق قصد دارد جایگزین پیشرفته تری را برای این اسمارت فون معرفی کند.

طبق شایعات موجود، این موبایل با نام Le 2s عرضه می شود و تصاویری متنسب به آن نیز در منابع خبری منتشر شده.  ظاهراً محصول جدید LeEco اولین اسمارت فون در جهان خواهد بود که به 8 گیگابایت رَم مجهز می شود و معرفی آن نیز برای شهریور ماه برنامه ریزی شده.

لازم به ذکر است این مقدار حافظه در کنار پیشرفته ترین چیپست حال حاضر کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون 821 قرار می گیرد. همچنین 64 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 5.5 اینچی با انحنای 2.5D در لبه ها نیز در Le 2s تعبیه شده. البته هنوز در مورد رزولوشن صفحه نمایش این موبایل اطلاعاتی به بیرون درز نکرده، اما با توجه به دیگر مشخصات سخت افزاری، احتمالاً شاهد صفحه نمایش QHD خواهیم بود.

گفتنی است Le 2s برخلاف LeEco Cool1 که به زودی با دوربین دوگانه معرفی خواهد شد، تنها از یک دوربین بهره می برد.

با همه این تفاسیر، اگرچه افزایش مقدار حافظه اصلی در موبایل ها تا حدی قابل قبول به نظر می رسد، اما مهم تر از آن سرعت عملکرد رَم است که نقش اساسی را در افزایش بهره وری اسمارت فون ایفا خواهد کرد. همان طور که می دانید سامسونگ چند سال قبل این رویه را در پیش گرفته و مقدار رَم پرچمداران خود را بدون توجه به عملکرد آن افزایش می داد، حال کمپانی کره ای در همین میدان از سوی شرکت های چینی به چالش کشیده شده.

در ادامه تصاویر منتسب به LeEco Le 2s را می بینید:

leeco-le-2s-8gb-ram-1 leeco-le-2s-8gb-ram-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • حمیدرضا سلیمیان
    حمیدرضا سلیمیان | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    هنورم لبتاب هایی هستند که فقط 4 گیگ رم دارن اونوق یه موبایل بیاد 8 گیگ رم داشته باشه??درسته باید پیشرفت کرد ولی نه به این شوری شور نه به اون بینمکی متظورم اینه اپل تازه داره ایفون 7 میزنه که احتمالا 3 گیگ رم داره اون موقع اگر این گوشی با 8 گیگ رم بیا تقریبا 2.5 برابر اپل رم داره منظورم اینه فعلا بهتره تجهیزشن به رم 6 بعدش برسیم به رم8 و همینطور منظورم از اپل فقط و فقط مثال بود اگر نه که اپل با سیستم عامل iosنیازی به رم بالا نداره .ولی???جای پیشرفت رو داره?

  • reza
    reza | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    خیلی عالیه جون میده واسه کارهای سنگین مخصوصا بازی های سنگین

  • Magic
    Magic | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    خیلی شبیه اج سامسونگه .. جالب اینکه چیپ 821 داره اونم نه رم ۶ .. رم ۸

  • lohrasbi
    lohrasbi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    جاوی گوشی که زیباست اما تصدیر کامل نیست باید جزیات بیشتر ازش منتشر شه ...پتانسیل موفقیت و داره

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    ?????

مطالب پیشنهادی