ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پتنت های جدید نینتندو NX از حضور یک تکنولوژی حرکتی برای کنسول خبر می دهند

یکی از جالب ترین شایعاتی که پیرامون کنسول جدید نینتندو با نام NX می چرخد، کنترلرش است. بر اساس گزارشاتی که تاکنون به دست رسیده، NX پلتفرمی قابل حمل خواهد بود که نه تنها قابلیت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

یکی از جالب ترین شایعاتی که پیرامون کنسول جدید نینتندو با نام NX می چرخد، کنترلرش است. بر اساس گزارشاتی که تاکنون به دست رسیده، NX پلتفرمی قابل حمل خواهد بود که نه تنها قابلیت اتصال به تلویزیون را هم دارد، بلکه با دیوایسی خارجی می تواند کیفیت تصویر را روی نمایشگرهای بزرگ تر بهبود می بخشد. اکنون سوال اصلی اینجاست اگر نینتندو بخواهد کنسولی متفاوت وارد بازار کند، کنترلر NX را چگونه طراحی می کند؟

پتنت های جدیدی از سوی ناشر ماریو منتشر شده که تا حدودی توضیحاتی از این بخش کنسول می دهند. با توجه به تصاویر، بازیکن ها می توانند به NX وسیله ای جانبی که چهار دکمه دارد را اتصال نمایند. اگر این پتنت ها حقیقت داشته باشند، به نظر می رسد نینتندو ایده نصف و نیمه Wii U را گسترش داده و سعی دارد با قابلیت های بهتر وارد بازار کند. چون شایعات نشان می دهند NX هم همانند کنترلر Wii U مشابه تبلت هست.

Nintendo-patent-NX
بر اساس گزارشات نینتندو پیرامون پشتیبانی نرم افزاری از NX تمهیدات ویژه ای چیده و تصمیم دارد تا قسمت های بعدی فرنچایزهای محبوب پوکمون، ماریو زلدا را در شش ماه ابتدایی عرضه NX منتشر کند.

با این تفاوت که محدودیت مکانی اکنون مطرح نبوده و می توانید همانند یک کنسول دستی، با NX هر جایی که می خواهید به انجام بازی بپردازید. ساده تر بگوییم، با ترکیبی از پلتفرم خانگی و دستی طرف خواهید بود. حضور تکنولوژی حرکتی روی NX از دیگر بخش های مهم پتنت ها به شمار می روند. بنابر اطلاعاتی که تصاویر می دهند، کنسول جدید نینتندو دارای دوربینی خواهد بود که توانایی ظبط حرکات بازیکن را دارد.

بنابراین اگر نمی خواهید از کنترلرهای دستی استفاده کنید، می توانید این قابلیت هیجان انگیز NX را امتحان نمایید. با وجود تمامی اطلاعاتی که از کنسول جدید نینتندو منتشر شده و نزدیکی به عرضه کنسول، نباید خیلی تا رونمایی NX باقی مانده باشد. کمپانی یوبیسافت پیشتر گفته بود ژاپنی ها با پلتفرم جدید خود می توانند طرفداران از دست رفته Wii را دوباره جذب کنند.

Nintendo-NX-Controller
اگر دوست دارید بیشتر پیرامون محصول جدید نینتندو اطلاعات کسب نمایید، مقاله «چیپست Tegra X1 انویدیا چه تاثیری در قدرت پردازشی کنسول NX نینتندو خواهد داشت» را از دست ندهید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی