ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HTC دو موبایل جدید از سری Desire را در شهریور ماه معرفی می کند

اگر محصولات کمپانی تایوانی HTC تاکنون نتوانسته اند توجه شما را به خود جلب کنند، شاید مدل های نسل بعدی آنها به این مهم دست یابند. این شرکت در حال نهایی سازی دو اسمارت فون میان رده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

اگر محصولات کمپانی تایوانی HTC تاکنون نتوانسته اند توجه شما را به خود جلب کنند، شاید مدل های نسل بعدی آنها به این مهم دست یابند. این شرکت در حال نهایی سازی دو اسمارت فون میان رده از سری «دیزایر» است که نامی مشابه با پرچمدار سال 2016 یعنی HTC 10 را به دوش می کشند و «Desire 10 Pro» و «Desire 10 Lifestyle» نام دارند.

ظاهراً مدل «Lifestyle» که با اندروید مارشملو عرضه می شود، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1280×720 داشته و چیپست اسنپدراگون با پردازنده 4 هسته ای همراه با 3 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در آن به کار رفته. همچنین دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز وظیفه عکاسی و فیلمبرداری را بر عهده دارند و هر دو دوربین قادرند ویدیوهایی با رزولوشن 1080p ثبت نمایند.

علاوه بر این، تلفن همراه یاد شده به بلندگوهای استریو Boomsound Hi-Fi Edition مجهز است و هدفون های بسیار با کیفیتی نیز در کنار آن ارائه می شوند. ضمناً این اسمارت فون در چندین رنگ مات همراه با نوارهای طلایی متالیک در اطراف لنز دوربین، خطوط آنتن دهی و لبه های مختلف ارائه می شود.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مدل Desire 10 Pro در دسترس نیست، اما همان طور که از نام آن بر می آید، احتمالاً نسخه پیشرفته تری از تلفن همراه Desire 10 Lifestyle خواهد بود.

لازم به ذکر است که کمپانی تایوانی مورد بحث طی سال های اخیر تعداد زیادی موبایل میان رده در قالب سری Desire به بازار عرضه کرده و ظاهراً تمرکز اصلی اش در تولید پرچمدار به سری One معطوف گشته، هرچند در این زمینه نیز به موفقیت شایانی دست پیدا نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mehrdad
    Mehrdad | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    احتمالاً قیمت های بالا نسبت به سخت افزار باز هم جلوی فروش و محبوب شدنشون رو می گیره

  • بیژن
    بیژن | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    این هنوز بیخیال گوشی زدن نشده خخخ

مطالب پیشنهادی