ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی رسمی معرفی موبایل Z2 سامسونگ منتشر شد [تماشا کنید]

ویدیوی رسمی معرفی اسمارت فون جدید سامسونگ مجهز به سیستم عامل تایزن با نام Z2 به تازگی منتشر شده و اطلاعاتی در مورد ویژگی ها و قابلیت های اصلی آن ارائه می کند. در این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

ویدیوی رسمی معرفی اسمارت فون جدید سامسونگ مجهز به سیستم عامل تایزن با نام Z2 به تازگی منتشر شده و اطلاعاتی در مورد ویژگی ها و قابلیت های اصلی آن ارائه می کند. در این ویدیو مواردی همچون پشتیبانی از ارتباط 4G LTE و حالت UDSM (حالت کاهش فوق العاده مصرف داده) را می بینیم.

ظاهراً موبایل Z2 همراه با اپلیکیشن اختصاصی تحت عنوان «My Money Transfer» عرضه می شود که امکان انتقال پول بین افراد را فراهم می سازد، اما این ویژگی منحصراً برای مردم کشور هند فعال خواهد بود. دیگر ویژگی تلفن همراه فوق که در ویدیو به آن اشاره شده، قابلیت تنظیم نور چراغ قوه است.

لازم به ذکر است در مورد ویژگی های سخت افزاری این موبایل اطلاعات چندانی در دسترس نیست، اما ظاهراً پردازنده چهارهسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی در این اسمارت فون تعبیه شده اند.

همچنین شایعات موجود در مورد موبایل فوق، حکایت از صفحه نمایش 3.97 الی 4.5 اینچی، دوربین جلویی VGA، یک گیگابایت رَم و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارند، ضمن اینکه احتمالاً باتری 1500 الی 2000 میلی آمپر ساعتی در این تلفن همراه به کار گرفته شده.

در ادامه ویدیوی رسمی معرفی Samsung Z2 را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    حتما می خواد نحوه تعامل کاربرا رو با تایزن متوجه بشه... داره ریشه ای کار میکنه روی تایزن. امیدوارم چیز خوبی از آب درآد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی