ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رنو کولئوس جدید در آستانه ورود به بازار؛ رقیبی جدی برای هیوندای سانتافه و تویوتا RAV4

در گذشته افسانه ای وجود داشت در مورد پرنده ای طلایی رنگ به نام ققنوس که هر بار می سوزد و از خاکستر به جا مانده ققنوسی جدید متولد می شود. شرکت با اصالت و ...

سروش نیرومند
نوشته شده توسط سروش نیرومند | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

در گذشته افسانه ای وجود داشت در مورد پرنده ای طلایی رنگ به نام ققنوس که هر بار می سوزد و از خاکستر به جا مانده ققنوسی جدید متولد می شود.

gaiqrssuel2375evqx3

شرکت با اصالت و قدیمی رنو که بیشتر توان خود را صرف به دست آوردن فرمول های گوناگون برای ساخت خودرو های ارزان قیمت و ساده کرده است، حالا قصد دارد دو محصول نسبتا لوکس و گران قیمت را نیز به سبد محصولات خود اضافه کند.

طراحی بدنه کاملا متفاوت و استفاده از پیشرانه های کم مصرف و قدرتمند که بیشتر در خودرو های ژاپنی دیده می شوند همه نشان از تغییراتی جدید در زیر ساخت های رنو دارند.

8u2cqt48xsp81vfvdjur

این بار رنو کلوئوس ،شاسی بلند سبک وزن رنو که یکی از بحث بر انگیزترین خودرو‌های اخیر بوده است به موضوع مورد بررسی ما تبدیل شده .

کراس‌اوور سایز متوسط (D سگمنت) رنو پس از رونمایی رسمی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن 2016، ابتدا در چین و سپس در استرالیا، اروپا و آسیا عرضه خواهد شد.

با توجه به فروش بسیار خوب خودرو های این رده، مخصوصا هیوندای سانتافه، به زودی شاهد اضافه شدن کولئوس 2017 به سبد محصولات رنو در بازار ایران خواهیم بود تا بلکه رنو نیز سهمی از این بازار داغ بدست آورد.

d37yq5y7a2pw0ukhum

در نگاه اول با توجه به فرم کلی بدنه شباهت اندکی با هیوندای سانتافه دیده می شود اما با این حال نمی توان از جزئیات زیبای بدنه چشم پوشی کرد.

تقریبا هیچ اثری از کولئوس قبلی در این مدل دیده نمی شود ، بدنه بر خلاف مدل قبلی این بار جعبه ای تر و دارای خطوط عضلانی بیشتری شده تا شاید در بازار آمریکا مورد توجه قرار گیرد.

گلگیرهای متورم ، جلو پنجره بزرگ با نشان لوزی شکل کرومی معروف رنو که در مدل های جدید بسیار عظیم جلوه می کند و چراغ های کشیده ی جلو و عقب تنها بخشی از تلاش های رنو در جهت بهبود وضعیت کلوئوس در سال 2017 است.

8c6e234tmdgxct9boohl

در ساخت رنو کولئوس جدید کیفیت بالای مواد بکار رفته کاملا مشهود است در داخل خودرو  از چرم و پلاستیک با کیفیت بالا استفاده شده که کولئوس را به جایگاه بالاتری نسبت به سایر رقبا می رساند .

پنل ابزار نیمه دیجیتال، و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در مرکز آن به همراه برخی از تجملات اضافی دلیلی است که این خودرو در بازار بالاتر از خودروی نیسان X-TRAIL قرار گیرد. انتظار می رود رنو کولئوس جدید دارای قیمتی در حدود ۲۵۰.۰۰۰ یوان باشد.

i8873eb1h4w7rlg86r

پیشرانه کولئوس نسل دوم یک نمونه تنفس طبیعی 2.5 لیتری چهار سیلندر خطی است که با اتصال به یک گیربکس CVT کاملا جدید و مجهز به قفل مرکزی سیستم انتقال نیرو دو دیفرانسیل رضایت خاطر شما را در راه و بیراه جلب می کند.

کولیوس 2017 به زودی در بازار کشورمان در کنار برادر لوکس خود یعنی سدان تالیسمان در ده رنگ بسیار جذاب و متفاوت عرضه خواهد شد.

گیربکس CVT جدید ابداعی رنو- نیسان می تواند طیف گسترده از حالات رانندگی را شبیه سازی کند و تفاوت بارزی از نظر احساس رانندگی نسبت به مدل های قدیمی CVT ارائه می دهد.

با این اوصاف کولئوس جدید پیشرفتی شگرف را نسبت به نسل قبلی تجربه کرده است، اما برای غلبه بر رقبای خوشنامی چون هیوندای سانتافه، کیا سورنتو و تویوتا RAV4 پیشرفت فنی و طراحی ظاهری کافی نیست و قیمت گذاری صحیح و ارائه خدمات مناسب نیز حائز اهمیت به نظر می رسد.

RENO KOLOES-1

کمبود نسبی قطعات یدکی (در مقایسه با خودروهای کیا، هیوندای و تویوتا) و افت قیمت قابل توجه نسل قبلی کولئوس در بازار فروش دست دوم، مسائلی هستند که عموم مشتریان را نسبت به محصولات وارداتی رنو بدبین کرده اند و برای زدودن این احساس منفی تلاش مضاعف شرکت های درگیر در عرضه محصولات رنو و تبلیغات گسترده کاملا الزامی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • روزبه روزی طلب
    روزبه روزی طلب | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    خیلیم خوب ولی به نظرم شرکت هایی که خودرو های شاسی بلند یا کراس اوور تولید می کنند باید مثل BMW عمل کنن یعنی یه خودروی سواری روی یه شاسی بلند تر از خودروی سواری اینجور می تونن فضای داخل خودرو رو مثل سواری ها باز درست کنن نه مثل اسپورتیج به نظرم کابینش یکم از پراید بزرگتره

  • 7.62mm
    7.62mm | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    زبان طراحی جدید رنو خیلی بهتر شده، منتظر دیدن تالیزمن هستم

  • farsam
    farsam | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    ظاهرش قشنگه بنظر خودروی قدرتمندی میاد

مطالب پیشنهادی