ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ طی قراردادی با انویدیا برای آن پردازنده گرافیکی می سازد

انویدیا به تازگی تولید کارت گرافیک های جدیدی را آغاز کرده که از معماری پاسکال بهره می گیرند. این سری که نخستین عضوش هم GTX 1080 نام دارد، با استقبال گرم کاربران روبرو شد و نقدهای مثبتی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

انویدیا به تازگی تولید کارت گرافیک های جدیدی را آغاز کرده که از معماری پاسکال بهره می گیرند. این سری که نخستین عضوش هم GTX 1080 نام دارد، با استقبال گرم کاربران روبرو شد و نقدهای مثبتی هم در رابطه با آن در فضای مجازی قرار گرفت.

در هر حال می توان گفت که پاسکال برای تمامی اهداف و موارد استفاده ایده آل است و شرکای سخت افزاری معمول انویدیا شامل ایسوس و MSI نیز با درنظر داشتن همین مساله با تمام توان وارد میدان شده اند تا با بالاترین ظرفیت خود این پردازنده ها را تولید نمایند و از این طریق توازن کافی را میان عرضه و تقاضا ایجاد کنند.

بهبودهای جدیدی که به موجب همین معماری پاسکال در نسل تازه کارت های گرافیکی انویدیا اعمال شده در مقایسه با سایر محصولات این شرکت فوق العاده اند و این یعنی GPUهای یاد شده احتمالا به زودی در محصولات مرتبط با واقعیت مجازی و البته دیگر دستگاه ها به خدمت گرفته می شوند. با در نظر داشتن همین مساله، انتظار می رود که لیست خریداران و تولیدکنندگان پیمانکار این محصول نیز مرتبا طولانی تر شود. در همین راستا روز جمعه گذشته سامسونگ اعلام کرد که طی توافقی با انویدیا به این فهرست پیوسته است.

طبق گزارش روزنامه کره ای Chosun Biz، سامسونگ به تازگی توافقی را با این شرکت به امضا رسانده تا برایش GPUهای مبتنی بر پاسکال تولید نماید. پروسه تولید نیز قرار است که تا قبل از سال جاری میلادی آغاز شود و در جریان آن از تکنولوژی تولید 14 نانومتری تحت لیسانس سامسونگ استفاده گردد.

گفتنی است که هم اکنون سامسونگ سخت افزار مبتنی بر پاسکال انویدیا را به صورت آزمایشی در استان Gyeonggi تولید می کند و انتظار می رود که تولید انبوه آن را تا نیمه دوم امسال آغاز نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • MAMAD9
    MAMAD9 | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    فقط مونده سامسونگ سنگ دسشویی ما رو هم بسازه?

    • Rivekan
      Rivekan | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

      در مقابل این خبر، این نهایت واکنشت بود؟ بهتر هم میتونی انجامش بدی! (hound)

  • THEBEST
    THEBEST | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    !!!!سامسونگ عالیه همه چی میسازه ....

  • رضا H
    رضا H | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    بابا سامسونگه دیگه ، متخصصه متخصص

مطالب پیشنهادی