ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک موبایل میان رده از هوآوی مجوز TENAA را دریافت کرد

موبایل میان رده ای از کمپانی چینی Huawei به تازگی مجوز سازمان مخابراتی چین TENAA را دریافت کرده. این تلفن همراه که با نام NCE-AL00 شناخته می شود، از چیپست MT6750 مجهز به پردازنده هشت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

موبایل میان رده ای از کمپانی چینی Huawei به تازگی مجوز سازمان مخابراتی چین TENAA را دریافت کرده. این تلفن همراه که با نام NCE-AL00 شناخته می شود، از چیپست MT6750 مجهز به پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی با فرکانس 1.5 گیگاهرتز برخوردار بوده که پردازشگر گرافیکی Mali T860 آن را همراهی می کند.

طبق اطلاعات موجود، این اسمارت فون به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن HD مجهز است. همچنین 3 گیگابایت رَم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش تا 128 گیگابایت در آن تعبیه شده، ضمن اینکه باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تغذیه سخت افزار یاد شده را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که امکانات ارتباطی این تلفن همراه شامل پشتیبانی از شبکه 4G VoLTE، وای-فای 802.11a/b/g/n، بلوتوث نسخه 4.1 و GPS خواهد بود.

در مورد قابلیت های تصویربرداری این موبایل می توان به حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی همراه با فلش LED در پشت و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی اشاره کرد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی TENAA ابعاد این اسمارت فون 8.1×70.4×143.2 میلیمتر بوده و وزن آن به 145 گرم می رسد.

گفتنی است تلفن همراه فوق به صورت پیش فرض از اندروید 6.0 مارشملو بهره گرفته و حسگر اثر انگشت نیز در پشت آن مشاهده می گردد. ظاهراً موبایل NCE-AL00 در رنگ های خاکستری، طلایی، سفید، آبی و صورتی به زودی از سوی کمپانی چینی هوآوی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    همه چیزش عالیه فقط کاش صفحش2'5 بود.

مطالب پیشنهادی