ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندکی پیش از برگزاری کنفرانس خبری شهریورماه اپل، موجودی ساعت هوشمند آن رو به اتمام است

اگر گشتی در فروشگاه های آنلاین اپل بزنید و در آنها عبارت «Watch» یا ساعت را سرچ کنید در بسیاری با عبارت «سولد اوت» یا تمام شده روبرو می شوید و جالب است بدانید که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

اگر گشتی در فروشگاه های آنلاین اپل بزنید و در آنها عبارت «Watch» یا ساعت را سرچ کنید در بسیاری با عبارت «سولد اوت» یا تمام شده روبرو می شوید و جالب است بدانید که حتی مدل های دارای بندهای رنگ روشن که شرکت سازنده چند ماه پیش معرفی کرد هم در این فهرست قرار دارند.

این اتفاق توضیحات متفاوتی می تواند داشته باشد؛ برای مثال می توان آن را تاییدی بر شایعه پیشتر منتشر شده مبنی بر معرفی احتمالی نسل آتی اپل واچ دانست که با تکیه بر برخی اطلاعات، در جریان رویداد شهریورماه شرکت ساکن کوپرتینو پرده ها از روی آن کنار خواهند رفت.

رسم اپل این است که اندکی قبل از رونمایی یک محصول تازه موجودی کالاهای قبلی اش را به اتمام می رساند و از همین رو، بسیاری فروخته شدن موجودی اپل واچ را نشانه ای بر معرفی نسخه تازه آن در جریان مراسم شهریورماه می دانند.

اضافه نماییم که شایعات در مورد ارائه نسل دوم اپل واچ مدتی است که قوت گرفته و در کنار این، گزارشات متعددی منتشر شده که به اضافه شدن پشتیبانی از GPS و ارتباط موبایلی به پوشیدنی مورد بحث اشاره دارد.

در هر حال اگر نسخه جدید ساعت هوشمند اپل در تاریخ هفدهم شهریورماه رونمایی شود آنگاه می توان امیدوار بود که مراسم رونمایی از آن همزمان با آیفون های جدید رخ دهد.

سایت 9to5mac در گزارش خود پیرامون تمام شدن موجودی اپل واچ به فهرست بلند بالایی از نسخه های مختلف این پوشیدنی اشاره کرده است اما اگر به وبسایت این شرکت مراجعه نمایید درخواهید یافت که جدیدترین مدل های دستگاه شامل اسپورت، بهره مند از فولاد ضد زنگ، هرمس و ادیشن همگی تمام شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی