ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تسلا با ساخت باتری های جدید در پی افزایش برد خودروهای الکتریکی اش است

تسلا پیشتر به صورت غیرمستقیم خبر داده بود که می خواهد برد ماشین های الکتریکی خود را افزایش دهد (برای مثال در فریمور خود به نام «P100D» اشاره کرده بود)، حالا اما اینطور به نظر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

تسلا پیشتر به صورت غیرمستقیم خبر داده بود که می خواهد برد ماشین های الکتریکی خود را افزایش دهد (برای مثال در فریمور خود به نام «P100D» اشاره کرده بود)، حالا اما اینطور به نظر می رسد که تکنولوژی دور از ذهن این شرکت به مرحله پختگی و برداشت رسیده است.

اخیرا قانونگذاران هلندی نسخه های 100D و P100D از هر دو مدل اس و اکس را تایید کرده اند و همین امر نشان می داد که به زودی یک پاور پک 100 کیلو وات ساعتی از سوی این شرکت عرضه می گردد.

در هر حال اگر گفته ها و شنیده ها صحت داشته باشند آنگاه می توان اینطور نتیجه گرفت که به زودی خودروی مدل اس این شرکت قادر خواهد بود با هر بار شارژ مسافتی بالغ بر 611 کیلومتر را طی کند. صرفا برای آنکه مقایسه ای میان این اعداد و ارقام انجام دهید باید بگوییم که مدل 90D تسلا تنها قادر است 470 کیلومتر را بعد از هر بار شارژ بپیماید.

در مورد مدل اکس هم باید بگوییم که حداکثر مسافت قابل پیمایش با آن برابر با 413 کیلومتر عنوان شده و در نتیجه می توان امیدوار بود که با دریافت باتری پک جدید بردش به رقم 480 کیلومتر نزدیک شود.

اضافه نماییم که هنوز حرفی در مورد زمان دقیق عرضه نسخه بهره مند از باتری پک 100 کیلو وات ساعتی از ماشین های تسلا به میان نیامده، حال قیمت نهایی شان که جای خود را دارد. اما یک نکته روشن است: اینکه با عرضه مدل های جدید، ورژن 60D (نسخه ای از خودروی مدل اکس) بسیار ارزان قیمت جلوه خواهد کرد.

قیمت یا زمان عرضه این محصولات هرچه که باشد، روشن است تسلا را یک گام به رویای دیرینه اش که همانا تولید ماشین هایی با قابلیت طی کردن طول قاره آمریکاست نزدیک تر خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    آینده از آن تسلاست

    • سعید
      سعید | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

      ولی توی همون اینده ای که میگی هنوز ایران خودرو و سایپا در حال تولید پراید و 405 هستن :-)

    • سامان
      سامان | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

      آینده از آن نوآوران ، ریسک پذیران ، آینده نگران و کسانیست که مقلد و محافظه کار نیستند .

مطالب پیشنهادی