ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Samsung Galaxy A8
تکنولوژی

خودنمایی گلکسی A8 مدل 2016 این بار در پایگاه داده بنچمارک Geekbench

همین یک ماه قبل بود که نسل تازه تلفن هوشمند میان رده گلکسی A8 سامسونگ، در دیتابیس بنچمارک مشهور GFXBench رویت شد. حالا این تلفن هوشمند در تست بنچمارک Geekbench آزمایش شده که می توانید نتایج آن را در زیر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

همین یک ماه قبل بود که نسل تازه تلفن هوشمند میان رده گلکسی A8 سامسونگ، در دیتابیس بنچمارک مشهور GFXBench رویت شد. حالا این تلفن هوشمند در تست بنچمارک Geekbench آزمایش شده که می توانید نتایج آن را در زیر مشاهده کنید.

a8

بر طبق جدولی که در ادامه امتیازهای گلکسی A8 آمده، این موبایل گرچه محصولی میان رده به حساب می آید، اما از چیپست پرقدرت اگزینوس 7420 بهره خواهد برد. به عبارتی قدرت پردازشی این محصول با پرچمداران سال قبل کمپانی کره ای (گلکسی S6 و S6 اج و همچنین کلکسی نوت 5) برابری خواهد کرد.

این چیپ مجتمع از پردازنده ای 8 هسته ای با کلاک هسته های 2.1 گیگاهرتز بهره می برد و با تکیه بر همین قدرت پردازشی توانسته در تست تک هسته ای به امتیاز 1466 و تست چند هسته ای به امتیاز 4709 دست بیابد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری نیز می شود به پردازشگر گرافیکی Mali-T760 MP8، رم 3 گیگابایتی، نمایشگر 5.1 اینچی فول اچ دی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. به مانند برادر کوچکترش، گلکسی A8 سال 2016 نیز از دوربینی 16 مگاپیکسلی در پشت و سنسوری ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی بهره می برد.

این موبایل هوشمند با بدنه فلزی و اندروید 6.0.1 روانه بازار خواهد شد و گرفتن مجوز بلوتوث با شماره مدل «SM-A810» به خوبی نشان می دهد که فاصله چندانی تا تاریخ رونمایی از آن نداریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیرحسام.‌‌شیخی
    امیرحسام.‌‌شیخی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    تنها تفاوتش با اس۶ بدنشه که وگرنه اینم اگ شیشه ای میزد همون بود

    • سعید
      سعید | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

      البته این رم خوره ولی اون نه و این بزرگ تره

مطالب پیشنهادی