ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از نمایشگر خمیده خود با بهره گیری از تکنولوژی «فری سینک» AMD پرده برداشت

بازار تلویزیون و مانیتور چند صباحی است که تحولاتی اساسی را به خود می بیند. در برهه ای محصولات سه بعدی بودند که با ورود خود به بازار تحول آفرین شدند و کمی بعد انواع ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

بازار تلویزیون و مانیتور چند صباحی است که تحولاتی اساسی را به خود می بیند. در برهه ای محصولات سه بعدی بودند که با ورود خود به بازار تحول آفرین شدند و کمی بعد انواع خمیده موج جنجال را به سمت خود هدایت نمودند.

البته حول این پرسش که آیا محصولات خمیده هم به اندازه انواع سه بعدی تحول آفرین بوده اند یا خیر پرسش های زیادی وجود دارد اما این مساله مانع از آن نمی شود که شرکت های مختلف بخت خود را در این عرصه نیازمایند.

روز جمعه گذشته نیز شرکت AMD اعلام کرد که لنوو نخستین مانیتور خمیده خود را با بهره گیری از تکنولوژی FreeSync آن تولید کرده است. محصول یاد شده Lenovo Y27f Curved Gaming Monitor نام دارد و همانطور که از نامش پیداست مانیتوری خمیده با نمایشگر 27 اینچی است.

در اینجا لازم است اضافه نماییم که تا پیش از این مانیتورهای گیمینگ لنوو برپایه تکنولوژی G-Sync انویدیا کار می کردند که البته تا حدود زیادی شبیه به FreeSync است. در مورد هر دوی آنها نیز باید بگوییم که به لطف این تکنولوژی مانیتور نرخ رفرش یا تازه شدن خود را با بازی هماهنگ می کند؛ بدان معنا که اگر پنل نمایشگر روی 60 هرتز تنظیم شده باشد، آنگاه بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا می گردد.

در هر حال، چنانچه تمایل به خرید این دستگاه دارید باید اعلام نماییم که قیمت آن برابر با 400 دلار عنوان شده که نسبتا هم مقرون به صرفه هست و نکته ای که باید قبل از خرید در نظر داشته باشید این است که کیفیت تصاویر آن نه از نوع 4K که فول اچ دی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    لنوو آینده درخشانی خواهد داشت خیلی خوب و بی سر صدا داره پیشرفت میکنه

  • Amir Zx
    Amir Zx | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    داداش این ویدیو که مال لب تاپ گیمین ایسوس که

مطالب پیشنهادی