ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Terrafugia فعالیت در حوزه ماشین های پرنده خودران را شروع کرده است

همان طور که می دانید، شرکت های مختلفی در زمینه ساخت ماشین های خودران فعال هستند، و پروژه های مختلفی نیز در حوزه خودروهای پرنده در دست اجراست. با این حال، هر دو فناوری فوق به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰

همان طور که می دانید، شرکت های مختلفی در زمینه ساخت ماشین های خودران فعال هستند، و پروژه های مختلفی نیز در حوزه خودروهای پرنده در دست اجراست. با این حال، هر دو فناوری فوق به چندین سال زمان نیاز دارند تا قابلیت عرضه به بازار را پیدا کنند.

به تازگی شرکت «Terrafugia» که حدود 10 سال از تأسیسش می گذرد، اعلام کرده که قصد دارد دو ایده فوق را با یکدیگر ترکیب نماید، یعنی یک ماشین پرنده خودران تولید کند.

terrafugia_autonomous_flying_car_4

این کمپانی که طی سال های گذشته در زمینه ساخت خودروهای پرنده فعالیت داشته، تحقیقات در حوزه فناوری های ناوبری خودکار را نیز آغاز نموده. آنها امیدوارند محصول ترکیبی خود را تا سال 2025 به بازار عرضه کنند، و البته این تاریخ آنقدر دور به نظر می رسد که به احتمال زیاد تا آن زمان، هیچکس قول های Terrafugia را به خاطر نخواهد داشت.

terrafugia_autonomous_flying_car_2

لازم به ذکر است برای دستیابی به این مهم، چالش های بسیار گسترده ای پیش روی کمپانی فوق قرار دارد که از آن جمله می توان به مشکلات در ساخت پرنده های عمود پرواز، مسائل مربوط به رانندگی و پرواز خودکار و مستقل، و همچنین قوانین و مقرراتی که از سوی سازمان هایی همچون FAA اعمال می شود، اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی