ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوآلکام در حال آماده سازی نسل دوم چیپست اسنپدراگون 652 است [شایعه]

فهرستی که به تازگی روی وبسایت واردات-صادرات Zauba منتشر شده نشان می دهد که کوآلکام احتمالا برای تولید نسل دوم چیپست اسنپدراگون 652 خود آماده می شود. این چیپست هم پردازنده ای با دو مجموعه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

فهرستی که به تازگی روی وبسایت واردات-صادرات Zauba منتشر شده نشان می دهد که کوآلکام احتمالا برای تولید نسل دوم چیپست اسنپدراگون 652 خود آماده می شود.

این چیپست هم پردازنده ای با دو مجموعه چهار هسته ای را در خود جای داده و سرعت کلاکی برابر با 2 یا 1.4 گیگاهرتز خواهد داشت. نسل جدید اسنپدراگون 652 همچنین یک پردازنده گرافیکی 621 مگاهرتزی را در دل خود جای داده و از نمایشگرهای دارای رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل و هشت گیگابایت رم DDR4 نیز پشتیبانی می کند.

ظاهرا هفته گذشته 57 عدد از این چیپ از خاک آمریکا به هند صادر شده اند تا آزمایشات مختلف عملکردی را پشت سر بگذارند و قیمت تعیین شده در فهرست Zauba برای هر کدام از آنها نیز برابر با 51 دلار معین گردیده است.

در این فهرست همچنین از چیپست مورد بحث با اسم رمز MSM8976SG یاد شده که با کمی تحقیق و بررسی می توان آن را اینطور تجزیه کرد: MSM8976 همان شماره مدل اسنپدراگون 652 است و SG هم احتمالا از سرواژه های عبارت Second Generation به معنای نسل دوم گرفته شده.

75

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی