ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار مجدد آپدیت iOS 9.3.2 برای آیپد ۹.۷
تکنولوژی

اپل قصد دارد آیپد پرو 10.5 اینچی را در سال 2017 معرفی کند

«مینگ-چی کو» تحلیلگر برجسته به تازگی مقاله ای را منتشر کرده و پیش بینی خود از آینده محصولات آیپد اپل را عنوان داشته است. در این پژوهش به سه نمونه آیپد جدید 9.7 الی 12.9 اینچی اشاره ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

«مینگ-چی کو» تحلیلگر برجسته به تازگی مقاله ای را منتشر کرده و پیش بینی خود از آینده محصولات آیپد اپل را عنوان داشته است. در این پژوهش به سه نمونه آیپد جدید 9.7 الی 12.9 اینچی اشاره شده که در سال 2017 به بازار عرضه خواهند شد.

طبق اظهارات «کو» کمپانی مورد بحث در سال آینده میلادی قصد دارد مدل جدید آیپد پرو با نمایشگر 10.5 اینچی را در کنار آیپد پرو 2 با ابعاد 12.9 اینچ معرفی نماید. ضمن اینکه مدل کم هزینه تبلت های فوق با نمایشگر 9.7 اینچی نیز همراه آنها به بازار عرضه خواهد شد. این تحلیلگر برجسته در مورد سرنوشت آیپد مینی توضیحی نداده، اما با توجه به اینکه ارائه آیفون پلاس نیاز بسیاری از کاربران را برای نمایشگر بزرگ تر رفع نموده، ظاهراً دیگر توجیهی برای عرضه مدل 7.9 اینچی تبلت های اپل وجود ندارد.

او در این رابطه می گوید:

ما سه مدل جدید آیپد را در سال 2017 انتظار داریم: آیپد پرو 2 با اندازه 12.9 اینچ، آیپد پرو جدید با اندازه 10.5 اینچ، و آیپد ارزان قیمت 9.7 اینچی. البته این تنوع مدل نمی تواند به افزایش فروش منجر شود و انتظار می رود فروش کل سال 2017 نسبت به سال قبل بین 10 الی 20 درصد کاهش یابد.

اگر آیپد جدید با صفحه نمایش 10.5 اینچ عرضه شود، مدل مناسبی برای استفاده های تجاری و آموزشی خواهد بود. همچنین انتظار می رود تبلت های 12.9 اینچی و 10.5 اینچی با چیپست A10X ساخت TSMC معرفی شوند، که تنها تأمین کننده نسل نوین تراشه های 10 نانومتری به شمار می رود.

همچنین احتمالاً مدل ارزان تر 9.7 اینچی تبلت اپل از چیپست A9X بهره گیرد، که آن هم منحصراً توسط TSMC ساخته می شود.

«کو» همچنین به زمانی دورتر در آینده اشاره کرده و می گوید کوپرتینویی ها تحولی انقلابی را در سال 2018 در سری محصولات آیپد ایجاد خواهند کرد. به عقیده او، طراحی این تبلت ها کاملاً دستخوش تغییر شده و احتمالاً از پنل های انعطاف پذیر AMOLED در آنها استفاده می گردد.

تحلیلگر مورد بحث در مورد پیش بینی آمار فروش آیپد محتاطانه عمل کرده و برآورد قبلی اش مبنی بر فروش 45 الی 50 میلیون دستگاه در سال جاری را به رقم 35 الی 40 میلیون کاهش داده، ضمن اینکه ظاهراً حتی عرضه آیپدهای جدید نیز نمی تواند تغییری در روند نزولی فروش بازار تبلت ایجاد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی