ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با کمپین تبلیغاتی تازه در پی ارتقاء روح حاکم بر بازی های المپیک ریو 2016 است

سامسونگ اقدامات زیادی را برای ارتقاء تجربه المپیکی ورزشکاران حاضر در مسابقات ریو 2016 انجام داده، و همان طور که اطلاع دارید یک دستگاه موبایل گلکسی S7 Edge با طراحی اختصاصی را به تمامی آنها ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

سامسونگ اقدامات زیادی را برای ارتقاء تجربه المپیکی ورزشکاران حاضر در مسابقات ریو 2016 انجام داده، و همان طور که اطلاع دارید یک دستگاه موبایل گلکسی S7 Edge با طراحی اختصاصی را به تمامی آنها هدیه کرده.

حال این کمپانی قصد دارد چنین راهکاری را برای تماشاگران نیز به کار بگیرد. در کمپین «Pin Promotion» حاضرین در شهرهای ریو، سائوپائولو و غیره می توانند مجموعه نشان های اختصاصی المپیک را جمع آوری کرده و ضمن ارتقاء «روح حاکم بر بازی ها» شانس برنده شدن جوایز ارزنده ای را نیز داشته باشند.

samsung-pin-promotion-olympics-2

در همین راستا، شرکت مورد بحث مجموعه ای متشکل از 30 نشان ویژه برای بازی های المپیک طراحی کرده، که 22 مورد مخصوص ورزش های مختلف و 8 نمونه مختص فرهنگ ریودوژانیرو است. تماشاگران با خرید محصولات مختلف سامسونگ از غرفه های مخصوص دهکده المپیک، استفاده از خدمات متنوع این کمپانی، یا شرکت در مسابقات ویژه که در محل غرفه ها برگزار می شود، می توانند نشان ها را جمع آوری کرده و در جایگاه ویژه نگهداری نمایند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی غول تکنولوژی کره، فردی که بتواند تمامی 30 نشان ویژه را جمع آوری کند، برنده سفر رایگان دونفره به کشور ژاپن و شهر توکیو، میزبان مسابقات المپیک 2020 خواهد شد. ضمن اینکه جوایز دیگری همچون ایرفون های هوشمند و ورزشی Gear IconX و موبایل گلکسی S7 Edge با طراحی ویژه ریو 2016 نیز به چشم می خورد.

Rio2016_OlympicGamesPin_Main_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی