ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Convert Units؛ مبدل واحدی جامع برای کاربران آیفون و آیپد

از هر تلفن هوشمند و سیستم عاملی که استفاده کنیم، همگی به یک اپلیکیشن مبدل فایل خوب در آن احتیاج خواهیم داشت؛ ابزاری که بتواند به سادگی پوند را به کیلوگرم، درجه فارنهایت را به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

از هر تلفن هوشمند و سیستم عاملی که استفاده کنیم، همگی به یک اپلیکیشن مبدل فایل خوب در آن احتیاج خواهیم داشت؛ ابزاری که بتواند به سادگی پوند را به کیلوگرم، درجه فارنهایت را به سلسیوس و مایل را به متر و کیلومتر تبدیل کند.

خوشبختانه اندرویدی ها، خصوصا کاربران ایرانی با وجود اپلیکیشنی مثل جعبه ابزار در این حوزه هیچ کم و کسری ندارند. حتی اپلیکیشن هایی در این پلتفرم هستند که می توانند واحدهای منسوخی مثل فرسنگ و ذرع و خروار و ... را به واحدهای امروزی تبدیل کنند.

اما اوضاع در iOS، حداقل در زمینه اپ های توسعه یافته توسط ایرانیان به خوبی اندروید نیست و برای تبدیل واحد ناچارید که به نمونه های خارجی مراجعه کنید. Convert Units به عنوان اپلیکیشنی کاملا رایگان، می تواند از معدود گزینه های ایده آل تان در این پلتفرم برای تبدیل واحدها باشد.

2-w600

طول، قدرت، مساحت، دما، سرعت، فشار، وزن، حجم، زمان، نرخ ارز، مصرف سوخت و همچنین دیتا (آیتم مورد علاقه ما!) 12 موردی هستند که واحدهایشان در Convert Units به یکدیگر قابل تبدیل اند.

دو خصوصیت در Converts Unit، کار با آن را به شدت لذت بخش کرده اند. یکی پنجره تبدیل واحدهاست که به دو ستون تقسیم شده که هر کدام به یکی از واحدها اختصاص یافته اند. به عنوان مثال اگر وارد بخش تبدیل طول بشوید، می توانید ستون سمت چپ را با سوایپ روی مایل و ستون سمت راست را روی کیلومتر تنظیم کرده و برای انتخاب واحدهای دیگر، روی هر ستون به راحتی سوایپ کنید.

نکته بعدی، کیبورد تبدیل واحد است. در انتهای صفحه کیبوردی برایتان در نظر گرفته شده که با آن قادرید اعداد را وارد اپلیکیشن کنید، و بهترین آیتم آن دکمه ای با علامت فلش دو طرفه است که امکان تبدیل آنی دو واحد به هم را مهیا می کند. به عنوان مثال، اگر مشغول تبدیل پوند به کیلوگرم هستید، با فشردن این دکمه اپلیکیشن به سرعت واحد را به کیلوگرم به پوند تعویض خواهد کرد.

با این رابط کاربری خوب، مطمئنا از تبدیل واحد با Converts Unit راضی خواهید بود. تنها نکته منفی و بخشی از اپ که نمی توان به عملکردش اطمینان کرد، بخش تبدیل نرخ ارز است که اعداد و ارقامش به روز نیستند. البته سازندگان اپ در این موضوع تقصیری ندارند، چرا که نرخ ارز کشورها به طور ثانیه ای در حال تغییر است و در یک اپلیکیشن آفلاین نمی توان با این سرعت بروزرسانی انجام داد.

اما در مجموع اگر از آیفون یا آیپد استفاده می کنید، شک نداشته باشید که Converts Unit می تواند یکی از بهترین گزینه هایتان برای تبدیل واحدها باشد. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از اپ استور دانلود کنید.

Convert Units FREE

Convert Units FREE

سازنده: Alan Mrvica قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 6.0 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hadi
    hadi | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    فقط اپلیکیشن vert . من کلی اپلیکیشن تست کردم و vert کاملترین و بهترین بود.

مطالب پیشنهادی