ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نهادهای تبلیغاتی از این پس می توانند استیکرهای مختص به خود را در توییتر داشته باشند

توییتر به تازگی راه خوبی یافته تا بتواند از قبال قابلیتی که آن را از اپ اسنپ چت کپی کرده، درآمدزایی کند. از این پس نهادهای تبلیغاتی فعال در توییتر می توانند برای خود در این شبکه اجتماعی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

توییتر به تازگی راه خوبی یافته تا بتواند از قبال قابلیتی که آن را از اپ اسنپ چت کپی کرده، درآمدزایی کند. از این پس نهادهای تبلیغاتی فعال در توییتر می توانند برای خود در این شبکه اجتماعی استیکرهای شخصی بسازند؛ استیکرهایی که بالاتر از فهرست استیکرهای معمولی به معرض دید کاربران گذاشته می شوند.

استارت این سیستم جدید تبلیغاتی از امروز با استیکرهای کمپانی پپسی زده شده است. پپسی هشت استیکر برای نمایش در توییتر ارائه کرده که شش مورد از آن ها شکلک های کارتونی، یکی از آن ها به شکل جام و دیگری استیکری است که لوگوی کمپانی روی آن نقش بسته است.

توییتر برای نهادهای تبلیغاتی امکانی فراهم کرده تا بتوانند چهار یا هشت استیکر تبلیغاتی را برای خود خریداری کنند که همگی در فهرست Featured اپلیکیشن به نمایش گذاشته خواهند شد.

درست مثل تمام استیکرهای توییتر، استیکرهای تبلیغاتی نیز در این شبکه اجتماعی قابل جستجو خواهند بود. بنابراین می توانید روی یکی از آن ها اشاره کنید که ببینید مردم در چه جاهایی از آن ها استفاده می نمایند.

با وجود آنکه دو ماه از ارائه استیکرها در پلتفرم توییتر گذشته، اما هنوز به ندرت می توان کاربری را یافت که تاکنون از آن ها استفاده کرده باشد. این در حالیست که توییتر ادعا می کند تا این لحظه "میلیون ها عکس" با اضافه کردن استیکر در محیط شبکه اجتماعی توییت شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی