ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل برای تمرکز بیشتر بر یوتوب لایو، به پشتیبانی از Hangouts on Air خاتمه می دهد

اهمیت گوگل پلاس هر روز برای گوگل کمتر و کمتر می شود. کمپانی یادشده ساعاتی پیش اعلام کرده که پشتیبانی از قابلیت Hangouts On Air سرویس پلاس را با هدف تمرکز بیشتر بر یوتوب لایو ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

اهمیت گوگل پلاس هر روز برای گوگل کمتر و کمتر می شود. کمپانی یادشده ساعاتی پیش اعلام کرده که پشتیبانی از قابلیت Hangouts On Air سرویس پلاس را با هدف تمرکز بیشتر بر یوتوب لایو متوقف خواهد کرد. از تاریخ دوازده سپتامبر معادل بیست و دوم شهریور ماه هجری شمسی، کاربران برای شروع استریم های زنده می بایست از سرویس یوتوب لایو استفاده کنند.

لازم به ذکر است که قابلیت های Q&A (پرسش و پاسخ)، Showcase و Applause هنگ آوتز آن ایر به سرویس یوتوب لایو منتقل نخواهند شد و در عوض گوگل کاربران را تشویق می کند که از Google Slides برای جمع آوری سوالات هنگام برگزاری یک رویداد آنلاین استفاده نمایند.

hangouts-w600

البته خبر خوب برای کاربران هنگ آوتز آن ایر این است که می توانند به کلیه رویدادهای ضبط شده خود در یوتوب دسترسی داشته باشند. همچنین ویدئو چت های هنگ آوتز کماکان به کار خود ادامه می دهند، اما گوگل استفاده از آن ها را به جلسات کاری گروهی یا دو نفره محدود خواهد نمود.

نکته مسلم این است که یوتوب جهت استریم زنده ویدئو، سرویس به مراتب بهتری از هنگ آوتز محسوب می شود. با توجه به قطع پشتیبانی گوگل از هنگ آوتز آن ایر، باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این پروژه ناموفق گوگل یعنی سرویس پلاس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی