ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد جوایز مسابقه عکاسی Prisma با همکاری دیجیاتو و هوآوی افزایش یافت

در ابتدای هفته گذشته با همکاری مشترک دیجیاتو و هوآوی رویدادی آغاز شد تحت عنوان «مسابقه عکاسی Prisma»؛ مسابقه ای که در آن کاربران می توانند تصویری را با استفاده از اپلیکیشن Prisma و هوش مصنوعی به کار ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰

در ابتدای هفته گذشته با همکاری مشترک دیجیاتو و هوآوی رویدادی آغاز شد تحت عنوان «مسابقه عکاسی Prisma»؛ مسابقه ای که در آن کاربران می توانند تصویری را با استفاده از اپلیکیشن Prisma و هوش مصنوعی به کار رفته در آن، به شکلی هنری بازسازی کرده و سپس آن را در اینستاگرام خود قرار دهند.

اکنون افتخار داریم اعلام کنیم که تا این لحظه و با توجه به همراهی گرم شما کاربران گرامی، بیش از ۵۸۰۰ تصویر با هشتگ «DigiPrisma#» در اینستاگرام به اشتراگ گذاشته شده است.

اما به پاس این همراهی، تصمیم هوآوی بر آن شده تا تعداد جوایز افزایش یابد و به این ترتیب پنج نفر دیگر نیز شانس برنده شدن را پیدا کرده اند. لازم به ذکر است که هدیه در نظر گرفته شده برای این عزیزان، مودم همراه 4G هوآوی خواهد بود. به این ترتیب، لیست هدیه هایی که به نفرات اول تا دهم اختصاص خواهد یافت، به این شرح است:

  • سه عدد تلفن هوشمند Huawei P9 (نفرات اول تا سوم)
  • دو عدد Huawei Talkband (نفرات چهارم و پنجم)
  • پنج عدد مودم همراه Huawei E5573 4G (نفرات ششم تا دهم)

کاربران برای شرکت در این مسابقه محدود به یک موضوع خاص نیستند و می توانند هر تصویری که به نظرشان زیبا می رسد را با فیلترهای Prisma تلفیق کرده و سپس آن را در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کنند.

تنها لازمه شرکت داده شدن در مسابقه، استفاده از هشتگ DigiPrisma# و منشن کردن صفحات Digiato@ و huaweimobilefarsi@ برای همان تصویر است. توجه داشته باشید که برای شرکت در «مسابقه عکاسی Prisma» تا ۳۰ مرداد زمان باقیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • mobin80
    mobin80 | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    من واقعا از دیجیاتو انتظار نداشتم به خدا قسم افسرده شدم. نمیدونم ملاک انتخاب داورا برای انتخاب عکسای منتخب چی بوده اما به هر حال هرچی زحمت کشیدم برباد رفت و دیجیاتو حتی یه نگاه خشک و خالی هم به عکسای من ننداخت تو اینستاگرام هرچی هم دایرکت میدم جواب نمیدین واقعا نمیدونم چه کار کنم همه هم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی