ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ عرضه گلکسی نوت 7 نسبت به نوت 5 را تا دو برابر افزایش می دهد

همان طور که می دانید گلکسی نوت 7 با مجموعه ای از قابلیت ها و امکانات جدید به زودی وارد بازار می شود. جالب است بدانید سامسونگ قصد دارد عرضه ماهیانه این دستگاه در مقایسه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

همان طور که می دانید گلکسی نوت 7 با مجموعه ای از قابلیت ها و امکانات جدید به زودی وارد بازار می شود. جالب است بدانید سامسونگ قصد دارد عرضه ماهیانه این دستگاه در مقایسه با فبلت پیشین یعنی نوت 5 را دو برابر کرده و به حدود 3 میلیون دستگاه در ماه برساند.

لازم به ذکر است این کمپانی کره ای به طور میانگین حدود 1.6 میلیون دستگاه نوت 5 به بازار عرضه می کرد، اما آمار تولید 3 میلیون فبلت جدید در ماه تحت شرایط کنونی بازار بسیار چشمگیر به نظر می رسد. طبق گزارش اخیر روزنامه «Chosun Biz» احتمالاً گلکسی نوت 7 با اختلاف زیاد، پرفروش ترین فبلت تاریخ سامسونگ لقب خواهد گرفت.

گفتنی است غول تکنولوژی کره برای تأمین قطعات این حجم تولید عظیم نیز چاره ای اندیشیده و مثلاً در مورد حسگر عنبیه چشم با 10 شرکت مختلف در حال مذاکره است. البته در حال حاضر کمپانی بومی «Patron» تأمین انحصاری این قطعه را بر عهده دارد، اما با افزایش تولید دستگاه، توزیع حجم کاری در بین تولیدکنندگان مختلف از سوی سامسونگ منطقی خواهد بود.

در همین راستا، در گزارش ها خواندید پیش خرید گلکسی نوت 7 در کره جنوبی در مقایسه با گلکسی S7 دو برابر بیشتر شده، و به نظر می رسد تغییر و تحولات محصول جدید سامسونگ مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته. با این حال برای آگاهی از سرنوشت این فبلت در بازار، راهی نیست جز اینکه منتظر بمانیم تا محصول مورد بحث به بازارهای مختلف جهان راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sharifi
    sharifi | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    تا حالا هیچوقت گوشی سامسونگ نداشتم
    ولی این بار تصمیم دارم نوت7 بگیرم
    راستش هیچ علاقه ای به سامسونگ نداشتم ولی حکایت گوشی های نوت یه چیز دیگست
    قطعا گوشی خیلی خوبیه

    • | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

      من تقریبا جز آیفون از همه برند ها گوشی گرفتم اونم بخاطر محدودیت هاش خوشم نیومد و استفاده نکردم و هیچ تعصبی هم روی گوشی ها ندارم
      حتی هواوی هم داشتم.
      ولی گوشی های سامسونگ (پرچمدارهاش ) هیچ وقت نسبت به زمانی که ارائه شدن چیزی کم نداشتن و اگه نگیم از رقبا بالاتر بودن پایین تر هم نبودن.

    • '-_mohammad_-'
      '-_mohammad_-' | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

      سامسونگ بزرگترین و مشهور ترین برند تولید کننده گوشی همراهه...الان من خودم سونی دارم ولی طرفدار سامسونگم نباید طرفداری برندی که داری رو بکنی باید طرفداری برندی رو کنی که حقشه..حالا چون بعضی ها فقط طرفداری برندشونو میکنن نباید گفت که از سامسونگ بدم میاد چون هیچکس نیست که از سامسونگ بدش بیاد یکی بیاد فقط تبلیغات S7 و note 7 رو ببینه گوشیشو میندازه دور...من داداشم سونی داشت میگفت همش میهنگید اعصابم رو خورد کرده بود ولی رفت S7 گرفت گفت حتی یک بار هم نشده که هنگ کنه و امکاناتش هم واقعا نسبت به سونی بیشتره

مطالب پیشنهادی