ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فبلت جدید کمپانی زد تی ای
تکنولوژی

فبلت جدید ZTE با باتری غول پیکر تاییدیه رگولاتوری کشور چین را دریافت کرد

کمپانی چینی ZTE در ماه می از پرچمدار تازه خود Axon 7 رونمایی کرد و این تلفن هوشمند در حال حاضر با قیمت حدود 400 دلار قابل تهیه است. حالا و بعد از گذشت مدتی، اخباری تازه از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

کمپانی چینی ZTE در ماه می از پرچمدار تازه خود Axon 7 رونمایی کرد و این تلفن هوشمند در حال حاضر با قیمت حدود 400 دلار قابل تهیه است. حالا و بعد از گذشت مدتی، اخباری تازه از این کمپانی به گوش می رسد که حاکی از نزدیک بودن زمان عرضه یک فبلت جدید با برند ZTE است. اسناد TENAA (رگولاتوری کشور چین و معادل FCC آمریکا) نیز این مسئله را تایید می کند.

موبایل جدید با شماره مدل BV0730 در اسناد TENAA رویت شده و اولین چیزی که در مورد آن جلب توجه می کند، ظرفیت باتری 4900 میلی آمپر ساعتی این گجت است.

بر طبق اطلاعات تازه، فبلت جدید ZTE مجهز به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن Full HD از نوع AMOLED است. محصول مورد نظر 3 گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون به 32 گیگابایت می رسد. امور پردازشی در آن بر عهده چیپ مجتمع 64 بیتی و هشت هسته ای MT6750 ساخت مدیاتک گذاشته شده.

مانند دیگر محصولات این شرکت، اسکنر اثر انگشت در بدنه پشتی قرار دارد و در بالای آن سنسور 13 مگاپیکسلی دوربین اصلی به همراه فلش دوگانه خودنمایی می کند. BV0730 برای ثبت تصاویر سلفی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلو بهره می برد.

این تلفن هوشمند میان رده با بدنه ای فلزی و همان طراحی آشنای محصولات دیگر ZTE روانه بازار خواهد شد، گرچه هنوز در خصوص تاریخ رونمایی و قیمت نهایی آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

ZTE-BV0730-TENAA_1 ZTE-BV0730-TENAA_2 ZTE-BV0730-TENAA_3 ZTE-BV0730-TENAA_4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • arash_gasemi
    arash_gasemi | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    جناب نویسنده 13 اینچی رو اصلاحش کن?

  • abmz
    abmz | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    سنسور 13 اینچی?????

مطالب پیشنهادی