ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از کامپیوتر شخصی گیمینگ دسکتاپ با پشتیبانی از واقعیت مجازی رونمایی کرد

فروش کامپیوترهای شخصی رومیزی هر روز دشوارتر می شود، به خصوص اینکه به تازگی چیپ های گرافیکی موبایل با قدرتی نزدیک به کارت گرافیک های دسکتاپ وارد بازار شده اند. در این میان، کمپانی لنوو دست به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

فروش کامپیوترهای شخصی رومیزی هر روز دشوارتر می شود، به خصوص اینکه به تازگی چیپ های گرافیکی موبایل با قدرتی نزدیک به کارت گرافیک های دسکتاپ وارد بازار شده اند. در این میان، کمپانی لنوو دست به معرفی PC های رومیزی کوچک مجهز به ویندوز 10 زده و تمرکزش را روی ویژگی هایی همچون قابلیت جابجایی و قدرت گیمینگ معطوف ساخته.

این دستگاه که نام IdeaCenter Y710 Cube را یدک می کشد، کیس کوچکی مجهز به دسته حمل و نقل است که البته اندکی به موجودات فضایی شباهت دارد. ظاهراً ایده اصلی برای ساخت چنین محصولی، انتقال ساده آن توسط گیمرها به مراکز مختلف بازی بوده.

lenovo-pcs-idea-center-gaming-y710_cube

این دستگاه در پیکربندی های مختلفی عرضه شده و در قوی ترین حالت از پردازنده نسل ششم اینتل از سری Core i7، کارت گرافیک GTX 1080، مقدار 32 گیگابایت رَم DDR4 و 256 گیگابایت SSD بهره می گیرد. همچنین می توانید سیستم صوتی دالبی، وای-فای پیشرفته، کنترلر و گیرنده بیسیم اکس باکس وان را به آن متصل کنید که در این حالت تا هفت دسته بازی دیگر را می توان به کار گرفت.

همچنین با بهره گیری از چنین سخت افزار فوق العاده، هیچ گونه مشکلی در استفاده از هدست های واقعیت مجازی و تماشای محتوا با HTC Vive یا Oculus Rift وجود ندارد.

ذکر این نکته ضروریست که ترکیب سه ویژگی «قدرت»، «اندازه کوچک» و «سودآوری برای سازنده» هیچگاه قیمت پایینی برای مصرف کننده به همراه نخواهد داشت. به همین دلیل، مدل پایه Y710 Cube با قیمت حدود 1000 دلار عرضه می شود و مدل مجهز به گرافیک GTX 1070 آن حدود 1900 دلار قیمت دارد.

ضمناً عرضه این مدل ها به مرور از ماه جاری میلادی شروع شده و نهایتاً در اکتبر 2016 شاهد معرفی قوی ترین مدل ها خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    اگر کارت گرافیک و پردازنده مرکزی به کار رفته در این مدل ها از کلاس دسکتاپ باشه و از نوع لپ تاپی نباشه، باید بگم که قیمتشون عالیه...

  • New Harf
    New Harf | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    البته این دو مدله IdeaCentre Y710 Cube وIdeaCentre AIO Y910 که جای دیگه قیمت های متفاوتی زده بود

  • | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

    با این مشخصات قیمتش مناسب

مطالب پیشنهادی