ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یکی از اتومبیل های تسلا به علت نامعلومی آتش گرفت

بنابر گزارش جدیدی که از سوی وب سایت Electrek منتشر شده، یکی از اتومبیل های مدل S کمپانی تسلا هنگام رانندگی آزمایشی، دچار آتش سوزی شده است. در گزارش آمده که ابتدا صدایی مهیب از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

بنابر گزارش جدیدی که از سوی وب سایت Electrek منتشر شده، یکی از اتومبیل های مدل S کمپانی تسلا هنگام رانندگی آزمایشی، دچار آتش سوزی شده است. در گزارش آمده که ابتدا صدایی مهیب از طرف اتومبیل شنیده شده و پس از آن، اخطاری روی داشبورد به نمایش در آمده که به مسافران اعلام نمود هنگام شارژ باتری، مشکلی به وجود آمده است.

پس از این اتفاق، راننده اتومبیل را به کنار جاده هدایت می کند و از تمام مسافران می خواهد تا از خودرو خارج شوند.  یکی از کاربران انجمن Reddit هم تصویری از این اتومبیل به هنگام سوختن در آتش منتشر کرده است که نشان می دهد مسافران با چه اتفاق خطرناکی روبرو بوده اند.

tesla-model-s-fire

این کاربر مدعی شده که یکی از شاهدین این ماجرا، تصویر اتومبیل Model S 90 را برای وی ارسال نموده و گفته که حادثه مورد اشاره در شهر بیاریتز فرانسه به وقوع پیوسته است.وی افزوده که گرچه سه نفر در خودروی تسلا حضور داشتند اما همه آنها به راحتی از اتومبیل خارج شده اند و هیچ یک آسیبی ندیده اند.

ناگفته نماند که یکی از سخنگویان کمپانی تسلا به این حادثه واکنش نشان داد و گفت: «ما در حال همکاری با مقامات هستیم تا به حقایق مربوط به این سانحه پی ببریم و از هیچ تعاملی دریغ نمی کنیم. تمام مسافران جان سالم به در برده اند. آنها توانسته اند پیش از وقوع حادثه، از اتومبیل خارج شوند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    چرا این یکی دو هفته ، هی اخبار بد از تسلا میشنویم ، نکنه یه کارایی بر ضد تسلا دارن میکنن .

    کاراگاه پوآرو برسی کنید ، منتظرم .

مطالب پیشنهادی