ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با X99-E-10G WS بیشتر آشنا شوید؛ مادربورد قدرتمند ایسوس برای وُرک اِستیشن ها

مادربوردها انواع و اقسامی مختلفی دارند و بسته به کامپیوتری که قرار است در آن مورد استفاده قرار گیرند در اشکال و سایزهای گوناگون تولید می گردند. ایسوس به عنوان یکی از شرکت های مطرح ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

مادربوردها انواع و اقسامی مختلفی دارند و بسته به کامپیوتری که قرار است در آن مورد استفاده قرار گیرند در اشکال و سایزهای گوناگون تولید می گردند. ایسوس به عنوان یکی از شرکت های مطرح تولید کننده این قطعه به تازگی از مادربورد قدرتمندی برای وُرک استیشن ها (کامپیوترهای خاصی که برای مصارف علمی و فنی طراحی می شوند) پرده برداشته که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در رابطه با آن جلب می کنیم.

ایسوس قدرتمندترین مادربورد مخصوص ایستگاه کاری خود را به نام X99-E-10G WS معرفی کرد. این مادربورد که با پشتیبانی از آخرین پردازنده های سری Core i7 اینتل پشتیبانی می شود، می تواند از پیکربندی های SLI و CrossFireX به صورت 4-way با رابط PCI Express 3.0  در حالت 16x پشتیبانی می کند. همچنین دو پورت 10Gبرای شبکه LAN آن درنظر گرفته شده است که در ادامه با جزئیات بیشتر این مدل آشنا خواهید شد:

حداکثر استفاده از توان پردازش گرافیک با پنهای باند دوبرابر

X99-E-10G WS مادربورد مخصوص ایستگاه کاری است که با پیکربندی NVIDIA 4-Way SLI و AMD 4-Way CrossFireX در رابط PCI Express 3.0 16Xبرای دستیابی به بالاترین کارایی در پردازش مبتنی بر پردازنده گرافیکی تولید شده است.  این مادربورد برای مهندسان، طراحان و محققان به دلیل دارابودن پهنای باند 2 برابر PCI Express ارزش بالایی دارد و استفاده از پیکربندی های یاد شده و بدون محدودیت آن، عملکرد شتاب دهنده های گرافیکی را به بالاترین میزان افزایش می دهد.

همچنین سازگاری با کارت های RAID و ذخیره ساز های مبتنی بر رابط PCI Express، این افزایش کارایی را در این مادربورد محسوس تر می کند.

شبکه 10G و آخرین متد های اتصال به دستگاه های جدید

X99-E-10G WS (1)

X99-E-10G WS نخستین مادربورد مخصوص ایستگاه کاری است که به آخرین نسل شبکه و راهکارهای اتصال پرسرعت دسترسی دارد. دو کارت شبکه Intel® 10G Base-T (10G) می تواند با حداکثر سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه کار کند که سرعت این راهکار 10 برابر کارت شبکه های رایج است.

همچنین X99-E-10G WS از رابط USB 3.1 برای اتصال به دستگاه های سازگار استفاده می کند و می تواند تا سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه داده را تبادل کند. ایسوس هر دو نوعA و C  را در این مادربورد تعبیه کرده تا کاربران نگران سازگاری با دستگاه های نسل بعد نباشند.

سوکت های U.2 و M.2 که از رابط PCIe 3.0 4x بهره می برند می توانند با ذخیره سازهای پرسرعت نسل جدید تا سرعت حداکثر 32 گیگابیت بر ثانیه داده ها را روی SSD های جدید بخوانند و بنویسند که این راهکار سرعت 5.3 برابر نسبت به SSD ها و نحوه اتصال نسل قبل است.

زیبایی، کارایی و ماندگاری

X99-E-10G WS (4)

توسط راهکار 5-Way Optimization مادربورد X99-E-10G WS را می توانید فقط با یک کلیک به دلخواه خود بهینه کنید و کارایی مورد نظر خود را به راحتی از قطعات قدرتمند داشته باشید. X99-E-10G WS از کارت صوتی با فناوری Crystal Sound 3 استفاده می کند که به کمک قطعات رده بالای به کارگرفته شده در آن، صدایی شفاف، دقیق و قدرتمند از خروجی قابل پخش است.

ایسوس در این مادربورد برای تقویت هرچه بیشتر مادربورد در زمان استفاده از کارت گرافیک های سنگین وزن، از راهکار SafeSlot استفاده کرده است که به دلیل پخش شدن وزن کارت و طراحی مهندسی و قالب گیری خاص، از خم شدن اسلات جلوگیری کرده و ماندگاری مادربورد را در زمان استفاده طولانی مدت تضمین می کند.

همچنین بخش هایی از این مادربورد نیز با فناوری Aura RGB ایسوس نورپردازی می شود و یک خروجی 4 پین به کاربر امکان استفاده از نوار LED RGB ارزان قیمت را هم فراهم می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی