ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری منتسب به موبایل Mate S2 هوآوی در وب سایت چینی TENAA رویت شد

به تازگی تصاویر جدیدی از یکی از موبایل های هوآوی در وب سایت رگولاتوری چینی TENAA رویت شده که گفته می شود به اسمارت فون مورد انتظار Mate S2 تعلق دارد. در تصاویر انتشار یافته ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

به تازگی تصاویر جدیدی از یکی از موبایل های هوآوی در وب سایت رگولاتوری چینی TENAA رویت شده که گفته می شود به اسمارت فون مورد انتظار Mate S2 تعلق دارد. در تصاویر انتشار یافته از این دیوایس، می توان به وضوح دید که Mate S2 شباهت عجیبی به نکسوس 6P دارد که سال گذشته توسط چینی ها و با همراهی گوگل به بازار عرضه شده بود.

از لحاظ طراحی، تصاویر انتشاریافته تفاوت زیادی با نکسوس 6P ندارند و گذشته از برخی جزییات، به نظر می رسد با همان زبان طراحی سابق مواجه هستیم. از یک سو، لبه های دستگاه حالا شکلی گرد به خود گرفته و از سوی دیگر، خبری از اسپیکرهای جلویی نیست. در لیست TENAA هم آمده که نمایشگر دستگاه به تکنولوژی فورس تاچ مجهز خواهد بود.

وب سایت چینی مورد اشاره می گوید که موبایل Mate S2، به نمایشگری 5.5 اینچی مجهز شده و از چیپست هشت هسته ای کایرین 960 و 4 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. از دیگر مشخصات ذکر شده نیز می توان به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

در حال حاضر انتظار می رود که Mate S2 هوآوی در تاریخ یکم سپتامبر (یا 11 شهریور ماه) به صورت رسمی معرفی شود و به صورت پیش فرض از اندروید مارشملو به همراه آخرین نسخه رابط کاربری EMUI هوآوی بهره ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahdi kh
    mahdi kh | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    عمرا

مطالب پیشنهادی