ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه جدید متال گیر رونمایی شد [تماشا کنید]

با وجود خروج هیدئو کوجیمای افسانه ای، شرکت کونامی قصد ندارد استفاده از فرنچایز Metal Gear را کنار بگذارد. پایتخت نشینان ژاپنی امروز در طی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه گیمزکام 2016 در شهر کلن ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

با وجود خروج هیدئو کوجیمای افسانه ای، شرکت کونامی قصد ندارد استفاده از فرنچایز Metal Gear را کنار بگذارد. پایتخت نشینان ژاپنی امروز در طی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه گیمزکام 2016 در شهر کلن آلمان از نسخه کاملا جدید مجموعه بازی های متال گیر با عنوان Survive پرده برداری کردند.

متال گیر سروایو در سال 2017 برای کامپیوترهای خانگی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد و از آن به عنوان یک بازی Co-Op بقا یاد می شود. داستان متال گیر سروایو بعد از اتفاقات Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes و تقریبا قبل از ماجراهای Phantom Pain و در خطی جداگانه که به سبب وجود یک سیاه چاله ناشناخته در فضا ایجاد شده روایت می شود.

بازیکنان داستان را در محیط های صحرایی ناهموار آغاز می کنند که علاوه بر وضعیت غیر قابل اتکای هوا باید با خطر حیوانات وحشی بومی روبرو شده و با باقی مانده یکی از قوی ترین نیروهای نظامی آن محدوده بجنگند. اگر قصد داشته باشید زنده بمانید باید با سایر مردم و دوستان همراه شوید.

«متال گیر سروایو از ریشه های این فرنچایز محبوب جدا نشده و طراحی گیم پلی تحسین شده و تلفیق ناب مکانیزم های اکشن و چند نفره آن در بهترین سطح قرار خواهد داشت. بازیکنان با استفاده از ذکاوت و استراتژی می توانند به صورت آنلاین 4 نفره از بزرگترین تهدیدات عبور کنند. اسلحه های متنوع و جدید سروایو به خوبی با این محیط و خطرات آشنا هستند.»

تماشای تریلر رونمایی متال گیر سروایو را از دست ندهید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سامان
    سامان | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    ظاهرن کونامی می خواد مسیر کپ کام رو ادامه بده. واقعن تاسف اوره.

مطالب پیشنهادی