ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپتاپ گیمینگ OMEN از سوی اچ پی معرفی شد؛ نمایشگر 4K و کارت گرافیک کلاس دسکتاپ

HP امروز از سری جدید پی سی های گیمینگ خود رونمایی کرد که از جمله آنها می توان به Omen X Desktop اشاره نمود. اما تمام محصولات جدید گیمینگ HP به همین محدود نمی شود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

HP امروز از سری جدید پی سی های گیمینگ خود رونمایی کرد که از جمله آنها می توان به Omen X Desktop اشاره نمود. اما تمام محصولات جدید گیمینگ HP به همین محدود نمی شود و کمپانی مورد اشاره از لپتاپی 17.3 اینچی نیز رونمایی کرده که با کارت های گرافیک کلاس دسکتاپ خود، هر گیمری را راضی کرده و امکان تجربه عناوین واقعیت مجازی را فراهم می آورد.

لپتاپ OMEN اچ پی، از پردازنده های Core i7 اینتل بهره می برد و در کنار آن می توان به یکی از دو کارت گرافیک GTX 1060 یا GTX 1070 انویدیا دسترسی داشت که نه تنها پرفورمنس بسیار قابل قبولی برای گیمینگ به ارمغان می آورند بلکه مصرف انرژی در آنها به شکلی بهنیه تر صورت می گیرد. لپتاپ مورد بحث همچنین از تکنولوژی G-Sync هم بهره می برد که نرح رفرش نمایشگر را با پردازنده گرافیکی سینک می کند. ضمناً نمایشگر دستگاه از رزولوشن 4K هم پشتیبانی می کند و با میزان درخشش 300 نیت، وضوح بسیار خوبی در مقابل دیدگان گیمرها قرار می دهد.

omen-17-notebook-front-right-and-closed-1

لپتاپ OMEN به چهار اسپیکر در بخش های مختلف مجهز شده که تولید آنها برعهده کمپانی خوش نام Bang & Olufsen بوده و به کمک HP Audio Boost، کیفیت صدایی بسیار واقع گرایانه از خود به جای می گذارد. مضاف بر این، OMEN از یک باتری 95 واتی هم بهره می برد که به ادعای اچ پی، تا 7.5 ساعت داوم می آورد؛ هرچند که برای اثبات این ادعا باید تا عرضه لپتاپ و بررسی دقیق تر آن منتظر ماند.

در نهایت از دیگر مشخصات لپتاپ مورد اشاره می توان به به دوربین RealSense اینتل، برای استفاده از قابلیت Windows Hello در سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت و کیبورد بک لیت Dragon Red اشاره نمود. لپتاپ OMEN اچ پی با قیمت 1599 دلار بزودی در وب سایت رسمی کمپانی سازنده خود برای فروش قرار می گیرد.

omen-17-notebook-front-open-1 omen-17-notebook-front-right-open-1 omen-17-notebook-rear-left-open-1 omen-17-notebook-rear-open-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    گیمینگ فقط ریزر

    • نیما
      نیما | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

      ریزر فقط پول مارک میگیره

  • THEBEST
    THEBEST | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    لپ تاپ گیمینگ فقط msi

    • TeChNoLoGy
      TeChNoLoGy | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

      خرابی هایی که داره هم در نظر گرفتی؟

مطالب پیشنهادی