ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت عرضه آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل را آغاز کرد

پس از کش و قوس های فراوان و شایعات متعدد، بالاخره مایکروسافت امروز تأیید کرد که انتشار آپدیت سالانه ویندوز 10 برای پلتفرم های موبایل آغاز شده. البته همان طور که می دانید، این آپدیت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

پس از کش و قوس های فراوان و شایعات متعدد، بالاخره مایکروسافت امروز تأیید کرد که انتشار آپدیت سالانه ویندوز 10 برای پلتفرم های موبایل آغاز شده. البته همان طور که می دانید، این آپدیت تحولاتی به اندازه به روز رسانی نسخه دسکتاپ سیستم عامل مورد بحث را به همراه ندارد، اما به هر حال ویژگی های خوبی از جمله میانبر دوربین و کنترل رسانه ای روی صفحه قفل، و همچنین نسخه بهینه و یکپارچه اسکایپ به آن اضافه می گردد.

در این آپدیت، منوی تنظیمات نیز اندکی دستخوش تغییر شده، و پشتیبانی از حسگرهای اثر انگشت را برای کاربران ویندوز 10 موبایل فراهم می سازد. البته فراموش نکنید، تعداد زیادی شکلک جدید هم به این نسخه سیستم عامل اضافه شده.

همچون همیشه، مایکروسافت انتشار به روز رسانی را بر اساس «تولیدکننده، مدل دستگاه، کشور یا منطقه، اپراتور موبایل، محدودیت های سخت افزاری و دیگر موارد» زمان بندی می کند. بنابراین تنها در صورتی که از ابزارهای آنلاک ویندوز 10 موبایل استفاده می کنید، می توانید امیدوار باشید که به زودی آپدیت سالانه را دریافت نمایید.

گفتنی است برای بررسی دستی این موضوع، می توانید به بخش تنظیمات رفته، گزینه «آپدیت و امنیت» را انتخاب کرده و سپس از قسمت «آپدیت تلفن همراه» گزینه «بررسی برای به روز رسانی» را فعال سازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی